آقای بازیگر: من کف همین خیابان‌ ها بزرگ شده‌ام

فرهاد اصلانی
محمدتقی فرهادپور

فرهاد اصلانی بازیگر فیلم “مغزهای کوچک زنگ زده” گفت: فیلمنامه بسیار کامل بود و کار من بازیگر برای رسیدن به این نقش کار زیاد سختی نبود. من با این فضاها ناآشنا نیستم چون کف همین خیابان ها بزرگ شده ام و این اتفاقات را به طور ملموس دریافت کرده ام.

به گزارش افکارنیوز؛ فرهاد اصلانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فیلم “مغزهای کوچک زنگ زده” گفت: برخی می گویند این فیلم سیاه نمایی درباره اوباش است اما اینها نمی گویند که اوباش از زیر زمین بیرون نمی آیند بلکه طی زیست و زندگی در جامعه به این شکل بروز می کنند. اینها هم افرادی هستند که مورد بی مهری جامعه قرار گرفته اند پس باید درباره آنها تمهیدی درست به جای حذف در نظر گرفته شود.

وی درباره نقش خود در فیلم “مغزهای کوچک زنگ زده” افزود: هومن سیدی تحلیل درستی در این فیلم ارائه داده بود و من خودم را با سیدی هماهنگ کرده بودم. من تمام سعی خود را کردم تا روی نت بازی کنم چون بازیگری از نظر من مثل موسیقی و ساز است. 

فرهاد اصلانی بازیگر فیلم “مغزهای کوچک زنگ زده” درباره پرداختن به مشکلات حاشیه نشینی در فیلم ادامه داد:  این فیلم طبقه ای را به ما معرفی می کند که در کنار ما زندگی می کنند. افرادی که همیشه در گوشه گوشه این شهر زندگی می کنند اما همیشه پنهان می مانند.

وی با تاکید بر یافتن راهکار برای حل مشکلات اجتماعی از سوی مسئولین اذعان کرد: حال اگر بخواهیم مثل فیلم اوباش را حذف یا انتقال دهیم آنها در جایی دیگر به زیست خود ادامه خواهند داد. 

اصلانی درباره رسیدن به نقش یک اوباش در فیلم هومن سیدی خاطرنشان کرد: فیلمنامه بسیار کامل بود و کار من بازیگر برای رسیدن به این نقش کار زیاد سختی نبود. من با این فضاها ناآشنا نیستم چون کف همین خیابان ها بزرگ شده ام و این اتفاقات را به طور ملموس دریافت کرده ام.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی