آموزشگاه‌های موسیقی در شرایط بحرانی قرار دارند!

سام بورنگ

رسانه نوا – تعدادی از مدیران آموزشگاه های موسیقی کشور با ارسال نامه‌ای به سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی خواستند تا به دلیل اتفاقات ناشی از بحران ویروس کرونا نسبت به برخی شرایط حمایتی برای آموزشگاه‌های هنری کشور اقدامات لازم را انجام دهد.

در متن این نامه آمده است:

“وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی/ جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید به دلیل وقوع حوادث ناگوار در طی ماه‌های گذشته، میهن عزیزمان لحظات سخت و دشواری را سپری می‌کند. ویروس کرونا این میهمان شوم و ناخوانده، هم‌میهنان‌مان را هدف قرار داده و اثرات مخرب آن فضای اجتماعی و اقتصادی مشاغل مختلف به ویژه فرهنگ و هنر را زیر فشار ضربات غیرقابل تحمل قرار داده است.

در حال حاضر به دلیل عدم مراجعه هنرجویان مضطرب از کرونا و پرداخت هزینه‌های مکان استیجاری و حقوق کارکنان و اساتید، مراکز فرهنگی هنری در آستانه تعطیلی همیشگی به سر برده و نفس‌های واپسین خود را می‌کشند.

لذابا عنایت به موارد فوق، تقاضا داریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نهاد حامی هنر و هنرمندان، شرایطی اتخاذ نماید تا با اعطای وام‌های قرض‌الحسنه و در حد امکان حمایت مادی از محل کمک‌های بلاعوض در شرایط بحرانی، در جهت تقویت بنیه اقتصادی آموزشگاه‌های موسیقی اقدام عاجل مبذول فرمایند.

با تشکر

مدیران آموزشگاه‌های موسیقی”

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی