هفتمین جشنواره تک نوازی دف به صورت مجازی برگزار می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – واحد موسیقی فرهنگسرای بهمن هفتمین جشنواره تکنوازی ساز دف را در ۲ رده سنی ۱۳ تا ۱۹ سال و ۲۰ سال به بالا برگزار می کند.

به گزارش رسانه نوا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ واحد موسیقی فرهنگسرای بهمن با حضور هنرمندان و استادان ساز دف در مقام هیات داوران و انتخاب، هفتمین جشنواره تکنوازی ساز دف را باتوجه به شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی مخاطبان و شرکت کنندگان برگزارمی‌کند.

سیدعلاءالدین یاسینی، منصور مرادی، حسین رضایی‌نیا، فربد یداللهی، رضا دربندی، محسن طاهرزاده و ذکریا یوسفی هیات داوران این دوره را تشکیل می دهند. این در حالی است که شهاب قاسمی، حامد علیپور، روزبه زرعی، پیمان سیمانی، آسو نادری، عسل ملک‌زاده، زانیار حسامی، مختار زند سلیمی، افشین خلج و بهروز قهاری کار انتخاب آثار را برای حضور در بخش نهایی به عهده دارند. این جشنواره به دبیری مهدی غلامی برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۶ اردیبهشت است. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، آثارشان را در یک دقیقه ضبط و ازطریق پیام رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۲۱۲۲۸۵۲۸۵ ارسال کنند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی