بهنام صفوی درگذشت/ پایان یک مبارزه بزرگ

بهنام صفوی درگذشت
حمیدرضا پیرمحمدی

رسانه نوا – بهنام صفوی خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده جوان ایرانی پس از تحمل ۵ سال بیماری سرطان، امروز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در بیمارستان میلاد اصفهان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش رسانه نوا، بهنام صفوی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، پس از تحمل ۵ سال بیماری درگذشت.

بهنام صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود که با پیشرفت این بیماری، صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به انجام عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل خود در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی جدیدترین آلبوم خود با نام «معجزه» را هم منتشر کرد و کنسرت ها و اجراهای زیادی نیز برگزار کرد. همچنین چندین تک آهنگ را نیز بعد از عمل جراحی خود منتشر کرد اما در سال ۱۳۹۶ مجدد بیماری این خواننده تشدید شد و این بار برای طی شدن روند درمانی خود به آلمان سفر کرد و وی توسط پروفسور مجید سمیعی در بیمارستان «INI» هانوفر آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این خواننده جوان پس از انجام عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و به شیمی درمانی و پرتودرمانی پرداخت اما سرانجام پس از تحمل ۵ سال بیماری در تاریخ دار فانی را وداع گفت.

بهنام صفوی در تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۳۶۲ در شیراز متولد شد. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفت و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران است و موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد و سپس به فراگیری سازهای کوبه ای پرداخت.

صفوی از سال ۱۳۸۵ به طور رسمی فعالیت های خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ نخستین آلبوم خود را با نام «عشق من باش» روانه بازار کرد و این آلبوم جزء پرفروش ترین آلبوم های موسیقی پاپ قرار گرفت که پس از انتشار این آلبوم، به عنوان پدیده موسیقی پاپ لقب گرفت. وی در سال ۱۳۸۵ قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و همین انگیزه ای برای تولید آلبوم اول خود با نام «عشق من باش» شد و در ادامه فعالیت های حرفه ای خود نیز سه آلبوم موسیقی دیگر با نام های «آرامش»، «فوق العاده» و «معجزه» را منتشر کرد. صفوی در کنار خوانندگی، در نواختن سازهای مختلفی از جمله پیانو، کوبه ای، کیبورد و گیتار نیز تبحر داشت.

گفتنی است پدر بهنام صفوی پس از تائید خبر درگذشت این خواننده پاپ از برگزاری مراسم تشییع و تدفین این هنرمند در شاهین شهر اصفهان خبر داد.

رسانه «نوا» درگذشت این خواننده مطرح کشور را به خانواده بزرگ موسیقی و خانواده داغدار ایشان تسلیت می گوید.

 

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی