یک استعفای دیگر در دفتر موسیقی/ مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی کناره‌گیری کرد

سام بورنگ

رسانه نوا – مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پس از استعفای مدیرکل این نهاد دولتی و دبیر اجرایی جشنواره موسیقی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش رسانه نوا، سحر طاعتی مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که چندی پیش با حکم علی ترابی به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی نواحی نیز منصوب شده بود، با ارسال نامه استعفای خود به مدیریت جدید دفتر موسیقی استعفای خود را تقدیم محمد اللهیاری فومنی کرد.

پیش از این شهرام صارمی مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر نیز با انتشار نامه‌ای سرگشاده و انتقادی نسبت به استعفای علی ترابی از مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد از این سمت کناره‌گیری کرد.

علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی که از چندی پیش استعفای خود را به معاون هنری وزیر ارشاد اعلام کرده بود، در آخرین ساعت روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در حکمی که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد جای خود را به محمد اللهیاری فومنی داد.

استعفای ناگهانی علی ترابی که گفته می‌شود در اعتراض به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون «اختصاص ۱۰ درصد مبلغ فروش کنسرت‌ها به فعالیت‌های فرهنگی» انجام گرفته طی روزهای گذشته بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و محافل هنری داشته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی