تغییر ناگهانی در دفتر موسیقی/ ترابی رفت، مدیر جدید بلافاصله منصوب شد!

سام بورنگ

رسانه نواعلی ترابی که تا امروز مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در دوره معاونت جدید هنری بود، از سمت خود استعفاء کرد و مدیرکل جدید هم بلافاصله منصوب شد.

به گزارش رسانه نوا، تنها چند ساعت پس از استعفای ترابی، محمد اللهیاری فومنی که پیش‌تر مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری معاونت هنری بود، با حکم سید عباس صالحی -وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمت مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب شد. او پیش‌تر در نهاد کتابخانه‌ها و نیز اداره کتاب وزارت ارشاد نیز مسؤولیت داشته است.

در متن حکم سید عباس صالحی آمده است:

«جناب آقای محمد الهیاری فومنی نظر به شایستگی و تجارب مدیریتی جناب عالی بنا به پیشنهاد معاون امور هنری به موجب این حکم به سمت «مدیر کل دفتر موسیقی» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و در تعامل با اهالی هنر نسبت به تقویت و گسترش موسیقی ایرانی و بهره‌گیری از آن در دیپلماسی فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران موفق و‌موید باشید.»

گویا ترابی از منتقدان قانون جدیدی است که می‌گوید وزارت ارشاد ۱۰ درصد بهای بلیت کنسرت‌ها را در تهران و کلانشهرها اخذ و آن را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند. این قانون در چند هفته‌ی گذشته اعتراض اهالی موسیقی را در پی داشته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی