بیانیه موسسه فرهنگی هنری آوازی نو در واکنش به حواشی حمید هیراد

سام بورنگ

رسانه نوا – مؤسسه فرهنگی هنری آوازی نو -تهیه کننده و صاحب آثار حمید هیراد، در واکنش به حواشی اخیر این خواننده بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش رسانه نوا، پس از انتشار بیانیه بیش از ۵۰ شاعر و ترانه‌سرا درخصوص استفاده آثارشان در قطعات حمید هیراد، مؤسسه فرهنگی هنری آوازی نو -تهیه کننده و صاحب آثار حمید هیراد واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

با سلام و احترام
پیرو انتشار بیانیه هنرمند مردمی، جناب آقای حمید هیراد در مورخ دوازدهم فروردین ماه، بدین وسیله مؤسسه فرهنگی هنری آوازی نو به عنوان تهیه کننده و صاحب امتیاز آثار ایشان، از تمامی ترانه سرایان محترمی که اعلام نموده اند تک بیت هایی از سروده های ایشان بدون کسب رضایت در برخی از آثار آقای حمید هیراد استفاده گردیده است، دعوت می نماید به منظور رفع شبهه ی به وجود آمده، با این مؤسسه تماس حاصل فرمایند تا با تشکیل جلسه و بررسی مشترک موضوع، عنداللزوم نسبت به رفع سوء تفاهم، جلب رضایت و دلجویی از آنان اقدام گردد.
همان گونه که در بیانیه آقای حمید هیراد و مؤسسه آوازی نو تأکید گردیده است ما خود را عضوی از خانواده بزرگ فرهنگ ایران و حافظ حقوق مؤلفان و مصنّفان می دانیم و از تمامی امکانات خود در جهت قانونمند نمودن کلیه تولیدات فرهنگی و هنری و حمایت از حقوق صنفی استفاده خواهیم نمود.

مؤسسه فرهنگی هنری آوازی نو

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی