۵ دلیل برای خرید از گلدتگ

سام بورنگ

این روزا با پیشرفت تکنولوژی تقریبا هرکاری داره آسون تر و سریعتر پیش میره. از مطالعه کتاب، تماشای فیلم یا گالری تا خرید غذا و حتی کارواش ماشینتون هم با کمک این تکنولوژی و با چندتا کلیک ساده انجام میشه.

تازه شما حالا فرصت بیشتری دارین که در هرجا امکان دسترسی بهشون رو داشته باشین و از امکانات فضای مجازی استفاده کنین، با بقیه در موردش گپ بزنین، نظر بخواین و انتخاب خودتون رو انجام بدین، بعد خیلی راحت وقتی تو خونه یا محل کار نشستین اونو تحویل بگیرین یا ازش استفاده کنین. اینکه این پیشرفت چقدر به صرفه جویی در زمان کمک میکنه شکی نیست اما مطمئنا همه میخوایم تو هزینه ها هم صرفه جویی کنیم و در عین حال یه خرید با کیفیت و مطمئن رو تجربه کنیم. حالا اگه بهمون کلی تخفیف هم بدن که چه بهتر!

میدونین که خرید در فضاهای مجازی داره روز به روز بیشتر میشه، اما آیا لزوما کیفیت هم بهتر میشه؟ خیلی از سایت ها این امکان رو به شما میدن که هر لحظه از هرجای این شهر که هستین بتونین کالای مورد نظرتون مشاهده کنین، سفارش بدین و اونو بخرین. یکی از این سایت ها گلد تگه.

 گلدتگ که متشکل از یه تیم حرفه ای و متخصصه که با بهترینا وارد مذاکره میشه تا بهترین قیمت و کیفیت رو برای شما محیا کنه. اون به شما این امکان رو میده که هر لحظه پیشنهادات متنوعی از انواع کالاها، خدمات، تفریحات و سرگرمی‌های تازه و جذاب که روی سایت قرار می‌گیره رو با تخفیف های استثنائی تا ۹۵% خریداری کنین. البته باید حواستون باشه که زمان استفاده از اون گلدتگ محدوده! بعد با معرفی به دوستاتون میتونین یه کد تخفیف عالی بگیرین که این روش براتون علاوه بر صرفه اقتصادی محیطی رو جلوتون میذاره که مشاهده، انتخاب، بررسی و خرید آسون باشه و قیمتی پیشنهاد داده شده که نمیشه به راحتی ازش گذشت. شما میتونین با ثبت نام کاملا رایگان از پیشنهادات هرروز خبر دار شین. حالا میخواین بدونین که چرا باید از گلدتگ خرید کرد؟ در ادامه بهتون میگم چرا

 

۵ دلیل برای خرید از گلدتگ:

۱-ضمانت واقعی بهترین قیمت: گلدتگ همیشه به خریدار این تضمین رو میده که کالایی که مورد نظر شماست با بهترین قیمت موجود در بازار بهتون ارائه میشه، چون گلدتگ یه واسطه نیست، بلکه خودش وارد کننده بعضی از کالاهای مختلفه پس دیگه نگران هزینه های اضافه و سودهای اضافه نباشین. این همون چیزیه که برامون مهمه، اینکه قیمت مناسب رو به کیفیت مناسب بدیم. مسلما کسی که خودش وارد کننده س بهترین قیمت رو میدونه و کالا یا خدمات رو با بهترین قیمت و بدون واسطه به دست شما میرسونه.

۲-اطلاعات واقعی کالا: وقتی دنبال یه محصول میگردین و اونو پیدا میکنین گلدتگ بعد از توضیحات مختصر در موردش، بهتون یه لیست کامل از ویژگی های اون رو میده تا بتونین درست و حسابی کالا یا خدمات مورد نظرتون رو بررسی کنین، در ضمن تمام عکس ها از کالاهای موجود و واقعی توسط تیم گلدتگ گرفته شده و شما میتونین محصول واقعی رو با تمام مشخصات واقعی ش بشناسین.

۳-پشتیبانی کامل قبل و بعد از خرید ضمانت ۷روز:این ویژگی باعث میشه تا اگه شما بنا به هردلیلی از خرید منصرف شدین یا خواستین یه محصول دیگه رو خرید کنین بتونین خریدتون رو بدون قید و شرط به گلدتگ عودت بدین، و مبلغ دریافتی تون به سادگی و در کمتر از ۲۴ ساعت در یک روز کاری به حساب شما برمیگرده. البته باید بگم تمام محصولات شامل این قانون میشن.

۴-پایین ترین هزینه ارسال کالا در تمام نقاط تهران: این روزا که هزینه ها برای هرکدوم از ماها یه جورایی دغدغه شده و باید حساب همه چیز رو داشته باشیم گلدتگ این افتخار رو داره که بین تمام فروشگاه های اینترنتی پایین ترین هزینه ارسال کالا رو در تمام نقاط ­­­­تهران داره، پس دیگه لازم نیست نگران هزینه ارسال محصولتون باشین، چون فرقی نداره کجا باشین هزینه فقط پنج هزار تومنه و تو کمتر از یک ساعت تو روزای کاری هفته از ۹صبح تا ۱۲ شب سفارشتون رو تحویل میگیرین.

۵-کمک به خیریه با هر خرید از گلدتگ: یکی از افتخارات گلدتگ اینه که با هر خرید از  یه درصدی از خریدتون که مبلغش روی همون گلدتگ مشخصه به خیریه اختصاص پیدا میکنه. در واقع این شمایید که با خریدتون حامی این سیستم هستین و در این کار نیک نقش اساسی دارین. گلدتگ سعی کرده در انتخاب خیریه های تحت حمایتش هم موسسه های شناخته شده رو قرار بده و هم موسسه های کوچک تر (کاملاً غیر انتفاعی و غیر دولتی­­­­­­ ) که شاید حتی اسمشونم نشنیده باشین. شما هم می تونید موسساتی که میشناسید رو به ما معرفی کنید. جالبه بدونین از همین مبالغ ناچیز تا امروز حدود ۲۲۰ میلیون تومن جمع شده مبلغ به صورت زنده روی سایت مشخصه و چک های پرداختی هم روی سایت قرار میگیره.

تفاوت گلدتگ با بقیه در چیست؟

همونطور که گفتم تفاوت اصلی گلدتگ با اکثر فروشگاه های اینترنتی دیگه اینه که عرضه مستقیم کالا از تولید کننده و یا وارد کننده رو انجام میده،این یعنی اینکه که واسطه ها کاملا در گلدتگ حذف شدن و کالا بدون هیچ واسطه ای، مستقیم به دست مصرف کننده میرسه بر خلاف فروشگاه های دیگه گلدتگ تمام کالا ها رو قبل ارسال در انبارش از نظر کیفیت بررسی میشه و بعد ارسال میشه. در بعضی از موارد مثل کالای دیجیتال خود گلدتگ وارد کننده مستقیم کالاست و زیر قیمت عمده، کالا به فروش میرسه. برای مثال هم میشه به محصولات شیائومی روی گلدتگ اشاره کرد که با قیمت خیلی  پاینی عرضه میشه.

همچنین شما میتونین علاوه بر توضیحات محصول، تو بخش نظرات میشه نظر دیگر کاربرا رو قبل خرید راجع به اون محصول مطالعه کنین، و اگه بازم سوالی داشتین از کارشناسا بخواین تا راهنماییتون کنن.

 

اگه یه محصول یا یکی از خدمات به نظرتون جذاب اومد و دوست داشتین میتونین اونو در شبکه های مختلف اجتماعی با دوستای دیگه تون به اشتراک بذارین.

باید این نکته رو هم یادآور شم اگه بخواین میتونین با مراجعه به دفتر گلدتگ بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالای مورد نظرتون رو تحویل بگیرین.

البته شمایی که تهران نیستین لازم نیست اصلا نگران باشین چون گلدتگ براتون هر کالایی که بخواین رو در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال میکنه، هزینه این ارسال در شهرستان ها با تعرفه مشخص بدون هزینه اضافه س.

در آخر باید بهتون هشدار بدم زودتر از گلدتگتون استفاده کنین چون این احتمال وجود داره که کالا یا خدمات پرطرفدار زودتر از اونچه فکر کنین تموم بشه!

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی