«جایزه بین‏‌المللی پیانوی باربد» در شیراز

سام بورنگ

رسانه نوا – نخستین دوره جایزه بین المللی پیانوی باربد، ٢٢ تا ٢۴ دیماه ١٣٩۵، توسط انجمن شیراز فیلارمونیا، با حمایت گالری و کارخانه پیانوی باربد و همکاری مؤسسه فرهنگی هنری شهرآفتاب و کنسرواتوار شهر پاریس (Conservatoire de la Ville de Paris) در شیراز برگزار می شود.

«جایزه بین المللی پیانوی باربد» به صورت مسابقه در دو گروه سنی «الف» و «ب» ویژه۱۱ تا ۱۸ سال و ۱۸ تا ۳۵ سال برای نخستین بار در ایران، به همت بخش خصوصی و با مدیریت هنرى لیلا رمضان، پیانیست ایرانى مقیم سوئیس و آرش اسماعیلى، مدیر هنرى انجمن شیراز فیلارمونیا برگزار خواهد شد.

به گفته آرش اسماعیلی، هدف از این رقابت علاوه بر انگیزه‏بخشی و ایجاد فضای رقابت و ارائه توانایی‏ های پیانیست‏های جوان و نوجوان، « فراهم کردن فرصتی برای ارتقاء سطح آموزش و تحصیل پیانیست‏های مستعد کشور‏مان در مؤسسات و کنسرواتوارهای درجه یک جهان است. از این رو در نخستین دوره جایزه پیانوی باربد، از حضور پیانیست برجسته فرانسوی، کریستوف بوکوجیان، به عنوان دبیر شورای بازبینی و مدرس مسترکلاسهای ایران و فرانسه بهره می‏برد. و در جوایز اولین دوره آن علاوه بر ضبط و انتشار رسمی فیلم اجرای نهایی برندگان و دو جلسه مسترکلاس در شیراز، ١۰ روز مسترکلاس با کریستوف بوکوجیان در فرانسه برای ٢ نفر نیز تدارک دیده شده است.»

فراخوان این جایزه بر روی سایت مسابقه به آدرسhttp://www.barbadpianoprize.com منتشر شده است و علاقمندان می‏توانند با مراجعه به آدرس فوق نسبت به ارسال مدارک تا مهلت ۲۵ آبان ماه اقدام کنند.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی