تیتراژ «ترور خاموش» با صدای مازیار فلاحی مجوز نگرفت! / با عوامل سریال همکاری نخواهم داشت

سام بورنگ

رسانه نوا – مازیار فلاحی درباره عدم همکاری‌اش با عوامل سریال «ترور خاموش» ساخته احمد معظمی که به تازگی روی آنتن تلویزیون رفته، در صفحه شخصی‌اش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش رسانه نوا، مازیار فلاحی درباره همکاری‌اش با عوامل سریال «ترور خاموش» و خوانش تیتراژ این اثر تلویزیونی در صفحه شخصی‌اش با انتشار پستی توضیحاتی را ارائه کرد.

این خواننده موسیقی پاپ در صفحه اینتسگرامش نوشته است: «در رابطه با تیتراژ سریال ترور خاموش که قرار بود با صدای من از شبکه یک سیما پخش بشه، به اطلاعتون می‌رسونم علی‌رغم تغییرات زیادی که از من خواسته شد تا در این قطعه برخلاف میلم اعمال کنم و پس از انجام اصلاحات متعدد، در پایان خبر رسید که کل این قطعه مجوز پخش از تلویزیون نخواهد داشت لذا من در این سریال با دوستان عزیز همکاری نخواهم داشت. ممنونم از هواداری همیشگی شما به امیدروزهایی بهتر.»

گفتنی است سریال«ترور خاموش» با موضعی امنیتی به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، دومین همکاری مشترک این دو پس از تجربه موفق سریال «سارق روح» است. موضوع این سریال به نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل، امنیت نرم است و بر مبنای واقعیت و یکی از پرونده‌های حساس چند سال اخیر نوشته شده است؛ پرونده‌ای که تاکنون رسانه‌ای هم نشده و مردم در قالبی دراماتیک برای اولین بار از آن مطلع می‌شوند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی