شب عاشقانه «علیرضا طلیسچی» در گرمای تابستان/ تمدید کنسرت پایتخت

حمیدرضا پیرمحمدی

رسانه نوا – تازه‌ترین کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه پنجشنبه ۲۵ مرداد طی دو سانس در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، علیرضا طلیسچی که در تاریخ ۱۳ تیر در مرکز همایش های برج میلاد تهران روی صحنه رفته بود، با توجه به استقبال هوادارانش کنسرت خود را برای یک شب دیگر و در تاریخ ۲۵ مرداددر همان سالن تمدید کرد و شامگاه گذشته تمدیدی کنسرت خود را در میان استقبال خوب هوادارانش برگزار کرد.

علیرضا طلیسچی در این کنسرت از دکور متفاوتی استفاده کرده بود که پله‌هایی در وسط استیج تعبیه و روی آن ها نام این خواننده حک شده بود.

طلیسچی در ابتدای کنسرت یک سورپرایز ویژه برای هوادارانش داشت و قسمتی از قطعه منتشر نشده خود با نام «آخرش قشنگه» را به همراه پیانو اجرا کرد و در هنگام اجرای این قطعه عکس هایی از کودکی تا به امروز این خواننده برای هواداران پخش شد.

طلیسچی پس از اجرای این قطعه ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: «خیلی خوشحالم که دوباره در شهر خودم روی صحنه می‌روم و امیدوارم که یک شب به یادماندنی را در کنار هم رقم بزنیم.»

در ادامه کنسرت قطعات نفس کی بودی تو؟، رد داده بودی، آهنگ غمگین و به خودم بد کردم اجرا شد. پس از اجرای قطعه «به خودم بد کردم» طلیسچی گفت: “همه ما نقطه عطفی در زندگی مان وجود دارد و یک روزی و یک جایی خداوند برایمان روزی گذاشته است و اگر تاکنون در زندگی تان نقطه عطفی نداشته اید، مطمئن باشید یک روزی به آن می‌رسید و نظرتان در مورد کل زندگی تغییر می‌کند. قطعه «آی دل خودم» برای من نقطه عطف زندگی‌ام بود.” سپس قطعه «آی دل خودم» اجرا شد.

طلیسچی در ادامه قطعات بگو نه، روبروی من، قرار نبود، ای داد بر من، زخمای من و عزیزی را اجرا کرد. پس از اجرای قطعه «عزیزی»، طلیسچی گفت: “قطعه‌ای که می‌خواهم اجرا کنم تاثیر زیادی در زندگی من گذاشت به دلیل اینکه قبل از آن نزدیک به ۳ سال ممنوع الفعالیت بودم و فکر می‌کردم شاید از یاد مردم رفته باشم و شاید دیگر مردم من را دوست نداشته باشند و اتفاقات دیگری رخ دهد که من را از ادامه مسیر منصرف کند اما زمانی که این کار منتشر شد حال عجیبی به من دست داد و دوست دارم که این حال خوب را با شما قسمت کنم.» سپس قطعه «دقیقه‌هام» اجرا شد.

در ادامه قطعات میرم پی کارم، اتفاقی دیدمت و دلی اجرا شدند. اجرای مجدد قطعات تو فکر می کنی کی؟، ای داد بر من و نفس کی بودی تو پایان بخش این کنسرت بود.

امیربهادر دهقان- رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد، آرتین زمانی- کیبورد، امید فرهودنیا- گیتار باس، حسن اکبریان- ویولن، مرسل وطنی- ساکسوفون، مهراد حیدری- گیتار الکتریک، محمد عارف- گیتار نایلون و کلاسیک، کامیار عبدی- درامز و امیرحسین آزموده- پرکاشن اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را در این کنسرت تشکیل دادند.

محمدامین کریم پور تنها مهمان سانس اول این کنسرت بود.

شایان ذکر است که با توجه به استقبال بی نظیر هواداران، کنسرت علیرضا طلیسچی برای یک شب دیگر و در تاریخ ۱۴ شهریورماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران تمدید شد.

گفتنی است؛ این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری «نوای سپند» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «مهدی اسفندیار» برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی