فرزاد فرزین چگونه با ۳D Mapping مخاطبان را غافلگیر کرد؟!

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت فرزاد فرزین با عنوان «عاشقانه‌ها» طی روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ مرداد در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، تازه ترین کنسرت فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان به سرپرستی علی ثابت در حالی میزبان علاقه مندان و طرفداران این خواننده بود که وی این بار با استفاده از تکنولوژی «تری دی مَپینگ» تازه ترین قطعات خود را برای طرفدارانش در مرکز همایش های برج میلاد تهران اجرا کرد.

فرزین در قسمتی از کنسرت با بهره گیری از تکنولوژی ۳D Mapping حس قدم زدن روی هوا را برای حاضرین در سالن تداعی کرد که این اتفاق با هماهنگی کامل و آمادگی او جذابیت دوچندان به خود گرفت.  او که پیش از این هم برای کنسرت‌های خود از پرفرمونس‌های متنوعی تدارک دیده بود، این بار با استفاده از این تکنولوژی پا را فراتر گذاشت تا مخاطبان شاهد یک کنسرت با معیارهایی فراتر از آن‌چه در ایران معمول است، باشند.

«تابستونه»، «عاشقانه»، «هوای تو» از آلبوم «شخصی»، «آره آره» و «قلبم»، «اقیانوس»، «شوخی»، «باتو» از آلبوم «شلیک»، «عاشقانه» و «ماه عسل» از قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

محسن مسلمان، احسان علیخانی، مهدی گلستان، مهران مهام محمد امامی-تهیه کننده شهرزاد، علیشمس مهدی جهانی، مهدی مدرس، سهراب پاکزاد، سیاوش خیرابی، امیرمیلاد نیکزاد و یاحا کاشانی از مهمانانی بودند که طی شش سانس کنسرت در سالن حضور داشتند.

کنسرت «عاشقانه‌ها» برای ۲۳ و ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ برای چهار سانس در سالن ایرانیان تمدید شده است. این نخستین کنسرتی است که در سالن «ایرانیان» برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی