همصدا با رستاک تا عشق

سام بورنگ

رسانه نوا – شب گذشته رستاک حلاج برای نخستین بار پس از انتشار آلبومش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.

رستاک شب گذشته در حالی کنسرت خود را برگزار کرد که این برنامه، پس از استقبال مخاطبان برای یک سانس دیگر تمدید شد. خواننده «پاییز سال بعد» در این شب به اجرای قطعات بى دلیل، هوایى، عشق، جوون مرگ، دنیاى ما اندازه هم نیست، تنهایى، آخر اسفند، شرابى، غلط، حال و روز، زیباتر، ته سیگار، نسکافه، دریا، دانشگاه، یه صداهایى و یلدا پرداخت.

رستاک که آثارش کمتر به مارکت روز موسیقی نزدیک است، در این کنسرت مجبور به تغییر برخی از واژه ها شد و برخی دیگر را نیز هنگام اجرا سکوت می‌کرد تا با صدای حاضرین شنیده شود. گفتنی است تنظیم قطعات برای اجرا روی صحنه، تفاوت های بسیاری با آنچه پیشتر شنیده شده بود داشت که نتوانست نظر طیف گسترده مخاطبین را جلب کند.

با اجرای قطعه «یه صداهایى» کلیپی انیمیشنی با تصاویر بزرگان موسیقی پخش شد که انتخاب هوشمندانه هنرمندان در این کلیپ با استقبال حاضرین همراه شد.

همچنین قطعه جدیدی نیز شب گذشته برای نخستین بار اجرا شد که رستاک پیش از اجرای آن گفت: این قطعه را تا به حال نشنیده‌اید اما محکومید از میان قطعه من را همراهی کنید.

مهمانان ویژه ای نیز به این اجرا دعوت بودند که می‌توان از سعید زمانى، فیروز ویسانلو، آبان حبیبى، مهدى یراحى ، مهراوه شریفى نیا، حسن علیشیری، على اوجى، نیکان ابراهیمى، نرگس محمدى، مهرداد نصرتى، گروه پلاریس و افشین مقدم نام برد.

همچنین آرش پاکزاد صدا برداری سالن را برعهده داشت. این کنسرت به همت شرکت آوای باران به تهیه‌کنندگی منوچهر حسنی برگزار شد.

گزارش ویدیویی اختصاصی نوا از این مراسم را از اینجا تماشا کنید…

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی