تلاش برای برگزاری کنسرت خواننده مطرح افغانی در ایران

سام بورنگ

رسانه نوا – رییس هیات مدیره موسسه «آوای مهربانی» با اشاره به تازه ترین فعالیت این مجموعه از تدارک برگزاری کنسرت خواننده مطرح موسیقی افغانستان در ایران سخن گفت.

سلمان سالک نوازنده، آهنگساز و رییس هیات مدیره موسسه «آوای مهربانی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های انجام گرفته در این مجموعه بیان کرد: طی هفته های اخیر مشغول رایزنی برای حضور استاد میرمفتون بدخشی از خوانندگان شناخته شده و بین المللی کشور افغانستان جهت برگزاری کنسرت در ایران هستیم که در صورت صدور مجوز های لازم اردیبهشت ماه سال آینده در تالار بزرگ وزارت کشور میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

وی ادامه داد: میرمفتون بدخشی از جمله هنرمندان توانمند کشور افغانستان است که تاکنون آلبوم های زیادی را منتشر کرده که بسیاری از آنها مورد استقبال کارشناسان و اهالی موسیقی قرار گرفته است. او تاکنون غیر از اجرای برنامه های متعدد در کشورش در کشورهای مختلف اروپایی از جمله فرانسه و هلند به اجرای برنامه پرداخته است و اگر مقدمات اجرا فراهم شود این بار در تهران میزبان وی خواهیم بود. من معتقدم حضور مفتون بدخشی در ایران با توجه به توانایی هایی که این استاد موسیقی دارد می تواند از اتفاقات جالب توجه باشد.

سالک گفت: تصمیم داریم پس از برگزاری کنسرت میرمفتون در تهران، برنامه ای را نیز در تالار حافظ شهر شیراز برگزار کنیم که هنوز تاریخ دقیق این کنسرت ها مشخص نیست اما امیدواریم بعد از طی مراحل صدور مجوز برای این برنامه، بتوانیم در خدمت مخاطبان شیرازی نیز باشیم.

این آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی در پایان درباره فعالیت های دیگر خود توضیح داد: برنامه ریزی هایی برای ضبط و تولید یک آلبوم دارم که در حوزه موسیقی اصیل ایرانی با قالبی ارکسترال به مخاطبان ارایه می شود. در این آلبوم که در مرحله پیش تولید قرار دارد وحید تاج به عنوان خواننده حضور دارد البته پیش بینی هایی هم برای برگزاری کنسرت از این آلبوم در سال آینده داریم که به زودی اطلاعات آن در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی