آخرین هزارصدای پاپ پاییز برگزار ‌می‌شود/ داوری شهرام شکوهی، مهدی موسوی، امیرحسین کاشانیان و مهران عباسی

سام بورنگ

رسانه نوا – یکی دیگر از برنامه‌های بخش پاپ برنامه موسیقایی هزارصدا، پنج شنبه بیست و یک آذر ماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارساباران برگزار ‌می‌شود تا پرونده این برنامه در پاییز سال نود و هشت بسته شده، و یکی دیگر از خوانندگان فینال این برنامه مشخص شود.

در این برنامه که از ساعت ۱۵ آغاز ‌می‌شود، شهرام شکوهی، امیرحسین کاشانیان، مهران عباسی و دکتر مهدی موسوی میرکلایی به عنوان کارشناس خوانندگی، موسیقی و ترانه، آثار و اجراهای خوانندگان شرکت کننده در برنامه را نقد و بررسی کرده و برگزیدگان را معرفی خواهند کرد. برگزیده اول این برنامه به فینال راه پیدا خواهد کرد که فروردین ماه سال ۹۹ با حضور همه برندگان و برای انتخاب هنرمند برگزیده سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

همچنین خواننده، آهنگساز و مدرس آواز، مرتضی لطفی در کنار خواننده جوان موسیقی پاپ، امید افخم به عنوان هنرمندان مهمان، قطعاتی را برای تماشاگران برنامه اجرا خواهند کرد. مرتضی لطفی در کنار خوانندگی و آهنگسازی، سال‌هاست که به تدریس آواز مشغول است و شاگردان بسیاری را به جامعه هنری معرفی کرده که یکی از آنها امید افخم هست که یکی از برگزیدگان هزارصدا در سال‌های گذشته هم هست. افخم این روزها برنامه‌های موفقی را اجرا کرده و یکی از خوانندگان خوش صدا و خوش‌آتیه است. همچنین این اجرا مقدمه‌ای بر کنسرت‌های مرتضی لطفی‌ست که به زودی و بعد از مدت‌ها انتظار علاقمندانش برگزار خواهد شد.

این برنامه همچنین میان برنامه‌های جذاب دیگری هم خواهد داشت که یکی از این میان برنامه‌ها، اجرای هنرمندان مستعد نوجوان و کودک است که در اغلب برنامه‌های هزارصدا اجراهای جذابی را تقدیم علاقمندان کرده‌اند.

هزارصدا اول برنامه پیوسته استعدادیابی موسیقی در ایران است که از سال ۱۳۹۲ به همت آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران آغاز شده و هم اکنون ماهانه برای موسیقی‌های پاپ، اصیل ایرانی و کودکان و نوجوانان در ارسباران برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی