امیرحسین نوری برنده مسابقه جهانی آمریکن موزیک ترک آمریکا

مدیر وبسایت

رسانه نوا – امیر حسین نوری برنده جایزه بهترین آهنگ بین المللی ماه آگوست، برای تک آهنگ تازه منتشر شده اش با نام ” شهر آدم ها ” در مسابقه جهانی آمریکن موزیک ترک آمریکا شد.

ترانه این اثر سروده امیر طباطبایی است و آهنگسازی آن را خود امیرحسین نوری انجام داده است. وظیفه تنظیم و مسترینگ بر عهده امیرحسین اکبرشاهی بوده و نوازندگان مطرح هنر موسیقی کشور، عظیم روحانی و حسن فراهانی با این خواننده در قطعه “شهر آدم ها ” همکاری کرده اند. شایگان حلاج و مهشاد مظفری به ترتیب مدیران بین المللی و داخلی این اثر هستند.

میراندا لمبرت ، هانتر هیز ، جان پاردی، جان چیلدرز و زک ویلیامز که همگی از برندگان جایزه گرمی بوده اند، سابقه برنده شدن در مسابقه جهانی آمریکن موزیک ترک آمریکا را در کارنامه هنری خود دارند.

امیرحسین نوری پیشتر هم جوایز زیادی در جشنواره های مختلف نظیر بهترین آهنگ پاپ در فستیوال آکادمیا در کالیفرنیا، بهترین هنرمند خاورمیانه در مسابقات بین المللی موسیقی بین قاره ای جهان در امریکا، بهترین هنرمند بین المللی در مسابقات آمریکن موزیک ترک در ایالات متحده، بهترین اثر موسیقیایی در فستیوال جهانی پل در ونکوور و جایزه بهترین آهنگ اورجینال در فستیوال بین اللمللی لندن را کسب کرده است.

دیدگاه شما

ترند روز

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی