جدیدترین اثر هوروش بند ۱۸ مرداد ماه منتشر می‌شود

هوروش بند
هاتف حسینی

رسانه نوا – حمید فریزند مدیر گروه هوروش خبر از انتشار قطعه جدید هوروش بند در تاریخ ۱۸ مرداد داد.به گزارش رسانه نوا؛ حمید فریزند مدیر هوروش بند در ارتباط با انتشار قطعه «خنک شد دلت» و حواشی پیش آمده گفت: این قطعه پیش از این به صورت ماکت و بدون تنظیم اصلی در یک نسخه ۵۰ ثانیه‌ای منتشر شده بود که با توجه به استقبال و درخواست مخاطبان، نسخه کامل ماکت این قطعه را منتشر کردیم. البته این باعث شد برخی فکر کنند که «خنک شد دلت» با میکس و مستر و تنظیم نهایی منتشر شده که اینگونه نیست و این قطعه فقط ماکت است.

وی همچنین افزود: هرچند انتشار ماکت «خنک شد دلت» هم در این زمان کوتاه با استقبال بسیاری مواجه بود ولی جا دارد که عنوان کنیم این قطعه کاملاً دلی ضبط شد و قطعه رسمی هوروش نیست. بر همین اساس و با توجه به برنامه ریزی‌های قبلی قطعه جدید گروه هوروش در روز تولد مهدی دارابی ۱۸ مرداد ماه منتشر می‌شود. 

فریزند در ادامه نسبت به انتشار قطعات هوروش بند با فاصله کم اذعان داشت: برخی فکر می‌کنند چون ما با فاصله کم قطعه جدید منتشر می‌کنیم، مراحل تولید آن کوتاه است که اینگونه نیست. هوروش بند تا ۱۰ ماه آتی هر قطعه‌ای منتشر کند از ساخته‌های قبل است که در طول این مدت تهیه و تولید شده اند. 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی