رازمیک اوهانیان نشان هنری ارمنستان را دریافت کرد

سام بورنگ

رسانه نوا – سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان با قدردانی از رازمیک اوهانیان استاد ایرانی موسیقی برای سال ها کار هنری و تلاش برای نزدیک کردن مردم این کشور و ایرانیان به وی نشان برجسته هنری «موسس خرناتسی» فیلسوف و تاریخ شناس ارمنی اهدا کرد.

 بنا به اعلام روز چهارشنبه دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری ارمنستان، اوهانیان استاد برجسته موسیقی و رهبر کر ارکستر سمفونیک تهران با حضور گروهی از شخصیت ها و چند تن از مقام های این کشور در شهر ایروان نشان و لوح تقدیر را از سرکیسیان دریافت کرد.
سپاس از انجام خدمات تاثیرگذار برای تاریخ و فرهنگ ایران و ارمنستان، کارنامه ارزشمند حرفه ای در عرصه موسیقی به ویژه جمع آوری آواهای ملی ایرانی و ارمنی، اجراهای متعدد، شناساندن فرهنگ ایران و ارمنستان در عرصه های جهانی و بین المللی و تنظیم های ماندگار موسیقی دو کشور از دیگر زمینه های انتخاب استاد اوهانیان برای دریافت این نشان است.
استاد اوهانیان از موسیقیدانان و رهبران برجسته موسیقی در ایران برای انجام فعالیت های هنری در عرصه موسیقی در جشنواره های داخلی و بین المللی نشان های فراوانی گرفته است.
وی که دارنده دکترای درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، مدال طلای سه دوره جشنواره موسیقی ارمنستان را کسب کرده و هشت دوره نیز به عنوان داور در جشنواره بین المللی موسیقی فجر فعالیت کرده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی