اجازه نمی‌دهیم نفرت پیروز شود

انيسا رئوفي

رسانه نوا – آریانا گرانده، ستاره‌ی پاپ امریکایی روز جمعه اعلام کرد که به نفع قربانیان حمله‌ی انتحاری منچستر کنسرت دیگری در همین شهر برگزار خواهد کرد.گرانده خواننده‌ی ۲۳ ساله پاپ در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت که هنوز تاریخ دقیقی برای این اجرا مشخص نشده است.
در حمله‌ی انتحاری روز دوشنبه که منجر به کشته شدن ۲۲ نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر از تماشاچیان کنسرت گرانده شد، خیلی از قربانیان نوجوان بودند. انفجار درست بعد از اینکه گرانده اجرای خود را به پایان رساند اتفاق افتاد. گرانده در پی این حادثه اجراهای دیگر این تور در لندن و اروپا را تا ۵ جون لغو کرد.
گرانده همچنین در پیامی اینستاگرامی نوشت: «من به شهر شجاع منچستر برمی‌گردم و همراه با طرفدارانم، برای ادای احترام به قربانیان این حادثه کنسرتی برگزار خواهم کرد و عواید حاصل از این اجرا را به قربانیان و بازماندگان آن‌ها خواهیم داد. …به محض اینکه این برنامه قطعی شود جزئیات را در اختیار شما قرار خواهم داد.»
او همچنین لینک سایتی را توئیت کرد که یکی از روزنامه‌های منچستر برای جمع‌آوری کمک‌ به قربانیان این حادثه راه‌اندازی کرده است. تا کنون بیش از ۱٫۷ میلیون پوند توسط این سایت جمع‌آوری شده است.
حمله‌ی انتحاری منچستر در کنسرت آریانا گرانده توسط سلمان عابدی، زاده‌ی انگلیس انجام شد و «داعش» مسئولیت این حادثه را برعهده گرفت.
گرانده همچنین نوشت که کنسرت او قرار بود «فضایی برای طرفداران باشد، مکانی برای آن‌ها که بتوانند در آن آزاد باشند، جشن بگیرند، التیام پیدا کنند، احساس امنیت کنند و بتوانند خودشان باشند» او اضافه کرد که یاد و خاطره‌ی قربانیان این حادثه «تا آخر عمر… هر روز در ذهن و قلبم با من خواهد بود… ما از ترس شکست نمی‌خوریم و عقب نمی‌نشینیم. ما اجازه نمی‌دهیم چنین چیزی میان‌مان جدایی بیاندازد. ما اجازه نمی‌دهیم نفرت پیروز شود»

دیدگاه شما

Comments are closed.

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی