حضور غافلگیر کننده سیامک عباسی روی استیج!

سام بورنگ

رسانه نوا – سیامک عباسی تازه‌ترین کنسرت خود را پس از شش ماه در برج میلاد تهران برگزار کرد. 

این کنسرت در سالن همایش های برج میلاد برگزار و صحنه با گلدان‌های کوچک و شیشه‌ای گل سرخ و همچنین گل‌های سرخ پرپر شده تزئین شده بود. همچنین در فضای بالایی صحنه نیز تعداد زیادی گل سرخ به وسیله طناب آویزان شده بودند که با گل‌های قرار گرفته روی صحنه تناسب برقرار کرده بودند.

«تو نفهمیدی» نخستین قطعه‌ای بود که با ورود ارکستر به روی صحنه نواخته شد، اما سیامک عباسی با یک ورود غافلگیر کننده روی صحنه حاضر شد؛ در حالی که نخستین قطعه این کنسرت به دقیقه‌های میانی اجرا رسیده بود و خبری از خواننده برای حضور روی صحنه نبود، سیامک عباسی در اتفاقی غافلگیر کننده از انتهای سالن و از میان طرفدارانش با ادامه اجرای این اثر روی صحنه حاضر شد.

از اتفاقات جالب این کنسرت اعلام تولد امیر عظیمی رهبر ارکستر سیامک عباسی بود که با تشویق حضار و اجرای موسیقی تولدت مبارک توسط اعضای گروه همراه بود. 

همچنین سیامک عباسی قطعه محبوب «خوشبختیت ارزومه» را در ۲ ورژن مختلف به روی صحنه برد.

شهرام مکری کارگردان فیلم «ماهی و گربه»، مجید برزگر (کارگردان)، بهاران بنی احمدی بازیگر،حسین غیاثی (ترانه سرا)، ژاله صامتی (بازیگر) و امین قباد (آهنگساز قطعه دلفریب) از مهمانان این برنامه بودند. 

کنسرت بزرگ سیامک عباسی در دو نوبت به همت موسسه صوت آوای هنر به مدیریت محمد جلیل پور و با مدیریت روابط عمومی سید علی نیکونیا با استقبال پرشور مخاطبان موسیقی پاپ در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

گزارش ویدیویی رسانه نوا از این کنسرت به همراه گفتگوی اختصاصی با سیامک عباسی به زودی منتشر می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی