پیشنهاد مجری برنامه من و شما به رضا صادقی چه بود؟

پیشنهادمجری برنامه من وشما به رضا صادقی
سعید شیرزاد

رسانه نوا – رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ در واکنش به پیشنهادمجری برنامه «من وشما»، گفت: پیراهنم را می‌دهم و سفید می‌پوشم.

رضا صادقی در واکنش به پیشنهاد آرش ظلی پور درباره فروش پیراهن مشکی خود به نفع زلزله زدگان و پوشیدن پیراهن سفید گفت: همیشه گفته ام، مردم را دوست دارم ولی یک وقت هایی هم باید ثابت کنم اگر قرار بر این است که فروش پیراهن مشکی من برای مردم مظلوم کرمانشاه هزینه شود، من پیراهنم را میدهم و سفید میپوشم.

در بخشی از گفتگوی آرش ظلی پور و رضا صادقی ، مجری جوان برنامه از خواننده پاپ کشورمان پرسید چه اتفاقی ممکن است بیوفتد که شما لباس مشکی را از تن دربیاورید؟ رضا صادقی بدون تردید گفت :من فکر میکنم شاید دوبار این اتفاق بیوفتد ، روز عروسی دخترانم تیارا و ویانا که امیدوارم تا آن روز بتوانم آنها را راضی کنم که این خواسته را از من نداشته باشند ولی اگر بخواهند با کمال میل این کار را میکنم.

آرش ظلی پور از این صحبت رضا صادقی استفاده کرد و گفت :من پیراهن مشکی که الان به تن دارید به قیمت ده میلیون تومان از شما میخرم و آن ده میلیون را مستقیم برای مردم زلزله زده کرمانشاه می فرستیم.

رضا صادقی که انتظار چنین پیشنهادی را نداشت غافلگیر شد و با اندکی تردید و سکوت گفت :همیشه ما گفتیم که مردممان را دوست داریم اما باید این دوست داشتن را ثابت کنیم. من رنگ پیراهنم را اگر قرار است این ۱۰ میلیون برای مردم کرمانشاه فرستاده شود حاضرم تغییر بدهم و من برای مردم کشورم حاضرم هرکاری انجام بدهم.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی