بیماری مادر؛ علت کم کاری خانم بازیگر

رزیتا غفاری
محمدتقی فرهادپور

رزیتا غفاری گفت: دوست داشتم با علی مهام به عنوان تهیه کننده و کارگردان محترمشان همکاری داشته باشم اما قسمت نشد که جلوی دوربین این سریال بروم. پیشنهاداتی برای بازی به من شده است اما در حد و اندازه ای نبودند که قبول کنم در این آثار بازی کنم.

به گزارش افکار نیوز، رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون درباره دلیل کم کاری های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به مدت سه سال درگیر کارگردانی سریال “ماماهوت” بودم که خوشبختانه از شبکه دوم سیما پخش شد و مردم از آن استقبال کردند و همین باعث شد کمی از بازیگری فاصله بگیرم.

وی درباره غیبت خود در سریالی که حضورش در آن قطعی شده بود تاکید کرد: قرار بود در سریال “بازی نقاب ها” به تهیه کنندگی علی مهام و کارگردانی سیروس حسن پور بازی کنم اما به دلایل شخصی و گرفتاری هایی که این روزها برایم اتفاق افتاده از جمله بیماری مادرم نتوانسته ام در بازی نقاب ها و آثار دیگر بازی کنم.

وی با اشاره به علاقه شدید خود برای حضور در سریال “بازی نقاب ها” اضافه کرد: به شدت دوست داشتم با علی مهام به عنوان تهیه کننده و کارگردان محترمشان همکاری داشته باشم اما قسمت نشد که جلوی دوربین این سریال بروم اما امیدوارم باز هم شرایطی این چنین پیش بیاید.

بازیگر “شب آفتابی” درباره دیگر فعالیت های خود خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی برای بازی به من شده است اما در حد و اندازه ای نبودند که قبول کنم در این آثار بازی کنم. سینما هم که مارپیچ است و رابطه های خاص خود را دارد و چون من اهل این بازی‌ ها نبودم کمی از سینما دور افتاده ام.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی