فیلم های حاشیه ساز روز پنجم جشنواره فیلم فجر ۳۶

جشنواره فیلم فجر
محمدتقی فرهادپور

روز پنجم جشنواره فیلم فجر در حالی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد که با حاشیه های نسبتا فراوان و داغی همراه بود.

به گزارش افکارنیوز؛ در پنجمین روز سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت، به ترتیب فیلم‌ های «مغزهای کوچک زنگ زده»، «امپراطور جهنم» و «عرق سرد» روی پرده رفتند.

پس از نمایش فیلم هومن سیدی که با استقبال گسترده ای روبرو شد، نشست خبری آن با حضور اهالی رسانه که اکثر آنها با قصه فیلم همراه شدند و نظرات مثبت داشتند، پیش رفت. این نشست تقریباً با ریتم یکدست و بدون حاشیه پیش رفت تا اینکه در انتها به علت عدم مدیریت صحیح زمان از سوی مجری برنامه، به حاشیه کشیده شد؛ تا جایی که سیدی از پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران امتناع کرد و این اتفاق خوراک اهالی رسانه شد.

فیلم بعدی «امپراطور جهنم» اثر پرویز شیخ طادی بود که استقبال چندانی از آن نشد. در نشست خبری هم، عوامل آن نسبت به مصلحت اندیشی برخی مسئولان و کوتاه شدن زمان فیلم معترض بودند و همین موضوع باعث حاشیه شد.

فیلم «عرق سرد» سهیل بیرقی سومین فیلمی بود که در کاخ رسانه با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد؛ اما نشست آن با حاشیه هایی همراه بود. این حاشیه ها شامل بحث های فمنیستی در مورد فیلم بود.

پس از آن، نیز برخی رسانه ها خبری مبنی بر شکایت مهدی توتونچی مجری تلویزیون  را از عوامل فیلم «عرق سرد» منتشر کردند که توسط وی تکذیب شد؛ او گفته است پس از دیدن فیلم تصمیمات لازم را خواهد گرفت.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی