اقدام خودسرانه سینماداران در تبلیغ پخش جام جهانی

نمایش مسابقات فوتبال
محمدتقی فرهادپور

سخنگوی شورای صنفی، با اعلام اینکه هنوز از جانب وزارت ارشاد مجوزی برای نمایش مسابقات فوتبال صادر نشده است، خبر قطعی آن را به دوشنبه و پس از جلسه شورای صنفی موکول کرد.

به گزارش افکار نیوز، سخنگوی شورای صنفی، با اعلام اینکه هنوز از جانب وزارت ارشاد مجوزی برای نمایش مسابقات فوتبال صادر نشده است، خبر قطعی آن را به دوشنبه و پس از جلسه شورای صنفی موکول کرد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی از عدم قطعیت پخش مسابقات فوتبال در سالن‌ های سینمایی خبر داد و گفت: هنوز برنامه نمایش مسابقات فوتبال در سینما‌ها مشخص نیست و تصمیم قطعی برای این مهم در جلسه دوشنبه شورای صنفی اتخاذ خواهد شد.

وی همچنین اقدام برخی سینماداران مبنی بر تبلیغ نمایش فوتبال در سالن‌های خود و حتی اعلام قیمت بلیط این سانس‌ها را نیز اقدامی خودسرانه خواند و گفت: تا کنون هیچ دستورالعملی برای نمایش فوتبال به سینما‌ها ابلاغ نشده است و تا زمانی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور العملی مبنی بر مجوز اکران و نمایش مسابقات فوتبال و نحوه پخش آن‌ها صادر نکند، هیچ یک از سالن‌های سینمایی نباید به زعم خویش اقدام به این حرکت کرده و خودسرانه نمایش این مسابقات را برای سینما‌های خود تبلیغ کنند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی