بازیگر مشهور، ورزشکار کشتی کج می شود + عکس

دواین جانسون
محمدتقی فرهادپور

دواین جانسون پرکارترین بازیگر سینمای هالیوود در سال ۲۰۱۸ به تازگی برای بازی به اثر سینمایی “مبارزه با خانواده من” پیوسته است.

به گزارش افکار نیوز، “دواین جانسون” پرکارترین بازیگر سینمای هالیوود در سال ۲۰۱۸ به تازگی برای بازی به اثر سینمایی “مبارزه با خانواده من” پیوسته است.

فیلم سینمایی “مبارزه با خانواده من” به کارگردانی “استفان مرچنت” هم اکنون فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و در حال انجام مراحل پس از تولید همچون صداگذاری و تدوین است.

این فیلم در مورد یک ورزشکار رشته کشتی کج است که به همراه خانواده خود در حاشیه شهری بزرگ در امریکا زندگی میکند. وی برای رویایی فرزندانش با جامعه آنها را آموزش می دهد. اثر در سبک کمدی خانوادگی ساخته شده و احتمال فروش بالایی را برای آن می توان متصور شد.

علاوه بر دواین جانسون، “لنا هیدی”، “استیفن مرچنت”، “فلورنس پاگ”، “نیک فراست”، “کیم ماتولا”، “هانا رای” و “جک لاودن” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی “مبارزه با خانواده من” به ایفای نقش پرداخته اند.

دواین جانسون

“دواین جانسون” بازیگر مطرح و ثروتمند سینمای هالیوود که این روزها فیلم سینمایی “جومانجی ۲” را روی پرده دارد در نقش اصلی این فیلم به نام “دیویس” بازی کرده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی