خانم بازیگر، خطر سرطان را پشت سرگذاشت

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت
محمدتقی فرهادپور

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت گفت: هیچکدام از هنرمندان و مسئولین فرهنگی در این ایام با من تماس نگرفتند. تنها وقتی که در بیمارستان بستری بودم چند تن از دوستانم به دیدنم آمدند.

به گزارش افکار نیوز، صدیقه کیانفر بازیگر و گوینده پیشکسوت درباره وضعیت جسمانی خود پس از بستری شدن در بیمارستان گفت: خوشبختانه نتایج آزمایشاتی که پزشکان بعد از بستری شدنم انجام دادند کاملا مثبت بود و دیروز از بیمارستان مرخص شدم.

وی در همین راستا ادامه داد: من نمی دانم این خونریزی معده از کجا آمد. پزشکان هم گفتند که مشکلی نیست. حتی برای اطمینان بیشتر و احتیاط از معده‌ام نمونه‌برداری به عمل آمد تا خطر سرطان معده نداشته باشم که خدا را شکر جواب تکه برداری منفی بود.

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت درباره آمادگی جسمانی خود برای بازگشت به عرصه رادیو تاکید کرد: هم اکنون خونریزی معده ام کاملاً بهبود یافته و مشکلی ندارم. دوستان هر وقت من را بخواهند آمادگی حضور در رادیو را دارم زیرا حتی اگر بیمار هم باشم به رادیو می روم چون رادیو عشق من است.

این گوینده پیشکسوت رادیو با گلایه از بی اعتنایی مسئولین فرهنگی و هنرمندان به وی اظهار کرد: هیچکدام از هنرمندان و مسئولین فرهنگی در این ایام با من تماس نگرفتند. تنها وقتی که در بیمارستان بستری بودم چند تن از دوستانم به دیدنم آمدند.

کیانفر با اشاره به علاقه خود به ادامه فعالیت هنری خود خاطرنشان کرد: من سالمم و هیچ مشکلی ندارم. من عاشق کارم هستم. شاید مریض باشم اما صدایم هنوز سر جایش است پس نمی خواهم به این زودی ها از رادیو کنار گذاشته شوم.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی