«شبی با عبدی»، «دورهمی» نیست!

برنامه‌ شبی با عبدی
محمدتقی فرهادپور

​«محمد حسین لطیفی» کارگردان “شبی با عبدی” در گفت و گویی در خصوص الگو برداری برنامه اش از «دورهمی» گفت: برنامه‌ شبی با عبدی از دیروز روی آنتن رفت و همه خواهند دید که این برنامه اصلا ربطی به برنامه «دورهمی» و «خندوانه» ندارد و موازی کاری هم معنایی ندارد. تاکنون برنامه ای مثل «شبی با عبدی» را ندیده‌ام و کسی هم تا امروز در دنیا این کار را انجام نداده است.

به گزارش فرتاک نیوز، لطیفی اضافه کرد: «شبی با عبدی» برنامه‌ای که گروه‌های نمایشی مختلفی را به خود می‌بیند که خودشان نقش می نویسند و کارگردانی‌اش می کنند و در چند دقیقه رقابت طنزآمیز از مردم نمره می‌گیرند حالا واقعا می توان «شبی با عبدی» را با «دورهمی» یکی دانست؟

وی ادامه داد: هر دفعه دو گروه آزاد نمایشی مثلا از بندرگناوه و آبادان به «شبی با عبدی» می‌آیند که بازیگران نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای هستند و موضوعی را دستمایه می کنند و به روی صحنه می‌برند. لابلای این نمایش‌ها مهمان طنازی هم وجود دارد.

لطیفی با توجه به مطرح کردن موضوعات روز جامعه در برنامه‌ شبی با عبدی عنوان کرد: ممکن است اکبر عبدی هم راجع به موضوعاتی در نقش‌های مختلف ظاهر شود و این معضلات و یا آموزش‌های زندگی رابازی کند. اصلا “عاشق شدم” و “عاشق شدی” هم نداریم.  خود اکبر عبدی به عنوان محوریت برنامه چندین نقش موضوعات اجتماعی را در کارکترهای متفاوت (پیرزن، لات، بچه و…) به نمایش در می آورد و این موضوع واقعا ربطی به کار مهران مدیری ندارد.

وی در پایان گفت: از دوستان هنرمندم می خواهم حتماً قبل از هر اظهار نظری اطلاعات جامعی به دست آورند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی