شرط عجیب پرویز پرستویی برای بازگشت اش به تلویزیون + عکس

پرویز پرستویی بازیگر مطرح
محمدتقی فرهادپور

پرویز پرستویی بازیگر مطرح سینما با تبریک تولد پوریا تابان، از حضور نداشتن این مجری در تلویزیون گلایه کرد و گفت تا زمان بازگشت او پایش را در صداوسیما نمی گذارد.

به گزارش افکار نیوز، پرویز پرستویی بازیگر مطرح سینما برای تولد پوریا تابان مجری که این روزها در تلویزیون حضور ندارد، در اینستاگرام نوشت:

«پوریای عزیزم، از اونجایی که هیچوقت روز تولد خودمم یادم نمیمونه، متاسفانه نمیدونستم امشب تولدته با تمام وجودم تولدت و تبریک میگم و از خداوند بزرگ بهترین ها رو برات آرزو میکنم. چرا میگم از خداوند بزرگ؟ چون از بنده ها که باید حق تورو بهت برگردانند نا امید شدم.

میدونی کیا رو میگم، منظورم مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که من میدانم در چند سالی که در شبکه دو برنامه دورخیز مجری بودی و چقدر صادقانه کار کردی و الان بی هیچ دلیلی نمیتونی در رسانه ملی کارکنی .کاش با تماس هایی که با مسئولین مربوطه داشتم دلیل عدم حضورت را میگفتند.

البته تعجبی نداره، همانطوری که پیشکسوت عزیزمان ناصر ملک مطیعی را به تلویزیون بردند و برنامه ضبط کردند و اجازه پخش ندادند. همانطور که زنده یاد ناصر چشم آذر رو به تلویزیون دعوت کردند و راه ندادند. همانطوریکه جعفر پناهی رو به کن نفرستادند.

همانطور که بهروز وثوقی رو اجازه برگشت به خانه خودش، وطنش نمیدن. حالا میخوام یه کادو تقدیمت کنم. تا زمانیکه تو رو به تلویزیون برنگردانند، من هم پا به آنجا نخواهم گذاشت و تاکید میکنم، مرگم را هم از تلویزیون اعلام نکنند.»

پرویز پرستویی بازیگر مطرح

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی