لباس بازیگر مطرح زن جوان در جشنواره فجر سوژه شد!

مینا وحید
محمدتقی فرهادپور

مینا وحید بازیگر زن جشنواره فجر، با لباس‌ اش، به وضعیت کمک رسانی به زلزله‌ زدگان و لباس بقیه «سلبریتی»‌ها اعتراض کرده است.
بانی فیلم؛ مینا وحید بازیگر فیلم سینمایی «هایلایت» این روزها در سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر با پوشش متفاوتی حاضر می شود و برای آن هم دلیل دارد و معتقد است از این طریق می خواهد پیامی را به مردم منتقل کند.پوششی که واکنش های ابهام برانگیزی در پی داشته است.

مینا وحید

او در مورد پوشش خود گفت: امسال تصمیم گرفتم برای جشنواره فیلم فجر لباس جدیدی برای دوخت سفارش ندهم. چه برای دیدارهای مردمی و چه نشست های مطبوعاتی لباسی ندوختم و به عنوان یک حرکت اعتراضی پارچه ای را روی دوشم انداختم تا بگویم تا زمانی که بسیاری از هموطنانمان هنوز در سرمای کرمانشاه وضعیت مناسبی ندارند، این بسیار بد است که ما گاهی چند میلیون برای لباس های رنگارنگ مراسم مختلف خرج کنیم و در سینماها بچرخیم.

وحید در مورد بازخودهایی که این قضیه در پی داشته توضیح داد: متاسفانه مردم نمی دانند جریان از چه قرار است و باید قضیه را بازگو کرد. من در پیج هایی که عکس مرا با پارچه توسی استفاده می کنند، تاکید کردم این توضیح را حتما بدهید که دلیل این کار چه بوده است. ولی متاسفانه گاهی به خودمان اجازه می دهیم در خصوصی ترین مسائل دیگران نظر دهیم و بدون اینکه چیزی از تفکر و اندیشه آن فرد بدانیم، او را قضاوت کنیم. برخی گفته بودند این افراد برای خاص شدن این گونه می پوشند، برخی گفته بودند چرا لباس های این فرد اینقدر عجیب و غریب است و … در حالی که واقعا بحث خاص شدن مطرح نبود. اگر کسی بخواهد خاص بپوشد، می تواند به بهترین مزون برود و خاص ترین لباس و عجیب ترین رنگ را سفارش دهد و روی فرش قرمز بپوشد.

وی با اشاره خرج هایی که برخی افراد در مراسمی از این دست می کنند، یادآور شد: ما اجازه نداریم خرج های عجیب و بیجا داشته باشیم، در صورتی که اگر خودمان را جای آنهایی بگذاریم که در حال حاضر سرپناهی ندارند و در چادرها از سرما یخ می زنند از این که شب سرمان روی بالش می گذاریم باید خجالت بکشیم. پیشنهادم به مردم این است که اگر تنها هزینه یک بلیت جشنواره را ذخیره کرده و برای عزیزان زلزله زده پول جمع کنیم، حداقل می توانیم سه خانواده را از وضعیت آوارگی در سرما نجات دهیم. پیام من با این لباس این است و دوست دارم این تاثیر را روی مردم داشته باشم تا بتوانیم کاری هر چند کوچک برای این بندگان خدا انجام دهیم.

 

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی