هشدار تتلو به محسن افشانی برای مراقبت از همسرش / عکس

محمدتقی فرهادپور

طی چند روز گذشته محسن افشانی بازیگر، عکس‌ ها و ویدئو‌های بسیاری از لحظه‌ های مشترک با همسرش در فضای مجازی منتشر کرده که تتلو به این فعالیت مجازی افشانی واکنش نشان داد.

به گزارش سیمرغ؛ طی چند روز گذشته محسن افشانی بازیگر پرحاشیه‌ ی این روزها، عکس‌ ها و ویدئو‌های بسیاری از لحظه‌ های مشترک با همسرش در فضای مجازی منتشر کرده است. حالا تتلو یکی از پرحاشیه‌ ترین خوانندگان به این فعالیت مجازی افشانی واکنش نشان داده است.

امیر تتلو خطاب به محسن افشانی نوشت:

پست موقت: محسن افشانی من تعارف با کسی ندارم و کاریت هم ندارم خودت پرت گرفت بهم. این که زیباییای زنت رو به نمایش میذاری و زنت رو تو اینستا بغل می کنی خیلی بده. خانمت جای خواهر ماست یه وقت سو تفاهمم نشه. اما حالا که خودت زدی به ما وظیفمه بگم که اینجوری پر میشه از مردم شهر و نگاه حریص و حسود آدما و خدایی نکرده چشم میخورین و از هم جدا میشین!! آدم از هر چیزی استفاده نمیکنه واسه لایک!! کار من هشدار بود که دادم!! این که تو بهترین هستی یا نه تو سینما تصمیم و تلاش خودته!! اما از از نظر خودم بدون شک بهترینم و تو این کار تو برو خود را باش و از طبیعت سپاسگذارم به خاطرش. در آخر آرزو می کنم که از سلامتی و از جفت خوبی که طبیعت بهت داده به نحو احسنت استفاده کنی برای خدمت به زمین و جاری کردن عشق بین موجودات مختلف.

تتلو

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی