روایت سیروان خسروی از مراحل تولید و انتشار آلبوم کنسرت آنپلاگد

امیر فرزانه

​ایده انجام این کنسرت از سالها پیش تو ذهنم بود تا اینکه ٢ سال پیش تصمیم گرفتیم با حمایت برند “اکس” این کار رو انجام بدیم.

وقتی که ایده انجام مطرح شد، قرار گذاشتیم یا کلاً فراموشش کنیم یا در حد استانداردهای روز دنیا انجامش بدیم و موسیقى، کارگردانى، تدوین، صدابردارى، طراحی، بسته بندی و شیوه معرفی و تبلیغاتش در بالاترین سطح انجام بشه.

از اونجا که هیچوقت نخواستم کارهام “باری به هر جهت” باشه و احترام به شما رو، احترام به خودم می دونم، براى تولید و آماده سازی و انتشار این اثر زمان و انرژی فوق العاده زیادى صرف کردیم.

در قسمت موسیقى کاوه یغمایىِ بزرگ، تنظیم ارکستر سازهاى زهى رو انجام داد و تنظیم گروه پاپ هم به عهده من بود و بچه هاى گروه هم با اجراى بینظیرى که داشتن کار رو به نتیجه رسوندن.

آلبوم شامل یک دى وى دى تصویری از کنسرت آنپلاگد، و ویدئوکلیپ هاى منتشر شده و پشت صحنه اونهاست و همچنین یک نسخه صوتی از همین کنسرت و یک دفترچه از عکس های اون که در دو نوع بسته بندی منتشر میشه.

امیدوارم انتشار این پکیج با کیفیت متفاوت، آغازی باشه برای کنار گذاشتن طراحى ها و بسته بندی های بی کیفیت و دم دستی تو موسیقی ما که به نظرم یکى از مهمترین دلایل افت فروش آلبومهاست.

 

این آلبوم صوتی و تصویری فردا (۲ آبان ماه ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی