با انتخاب اردوان جعفریان/ مجمع صنفی ناشران موسیقی در یک مجمع جهانی صاحب کرسی شد

سام بورنگ

رسانه نوا – مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار موسیقی و شنیداری در سی و هشتمین دوره مجمع جهانی موسیقی یونسکو  برای اولین بار در هفتاد سال گذشته صاحب کرسی شد.

به گزارش رسانه نوا، مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار موسیقی و شنیداری در سی و هشتمین دوره مجمع جهانی موسیقی یونسکو  برای اولین بار در هفتاد سال گذشته صاحب کرسی شد.

سی و هشتمین دوره مجمع جهانی موسیقی یونسکو روزهای ۲۶ و ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ ( ۴ و ۵ مهر ۱۳۹۸ ) در پاریس برگزار شد.در این دوره که انتخابات هیات مدیره اصلی در دستور کار مجمع قرار داشت، نمایندگان ۱۲۲ کشور برای برگزاری انتخابات حضور داشتند که در این میان، اردوان جعفریان عضو هیات مدیره مجمع صنفی تولید کنندگان آثار موسیقی و شنیداری ایران و کاندیدای این دوره بعد از بیان راهکارها و طرح های پیشنهادی خود و با اتمام رای گیری، به عنوان عضو هیات مدیره مجمع جهانی موسیقی یونسکو به مدت دو سال انتخاب شد.

مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار موسیقی و شنیداری نیز با انتشار پیامی ضمن ابراز خرسندی از حضور پر بار و مستحکم نماینده خود برای ارائه پیشنهاد ها و توضیحات انتخاباتی، از حمایت مدیر کل دفتر موسیقی و همچنین معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی