پیامی آهنگین از پهلوان آواز ایران، با اجرای قطعه ا‌ی ارکسترال

مدیر وبسایت

رسانه نوا – «سرحال» با صدای استاد «ایرج »همزمان با زادروزش منتشر شد.

تک آهنگ «سرحال» جدیدترین آهنگ استاد ایرج خواجه امیری با آهنگسازی بهنام خدارحمی منتشر شد و درحالی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت که پاسخی برای آن دسته از کج‌سلیقگانی است که برای هنر سن و سال قائلند.

«سرحال» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) یک قطعه ی ارکسترال است که تنظیم آن نیز برای ارکستر 

 توسط بهنام خدارحمی انجام شده است. این قطعه امضای هنرمندی است که برای ماندگاری صدای خاطره‌انگیزش پایانی و انقضایی نیست و بر این باور است که هنرمند تا زمانی که زنده است و  مخاطبش طلب می‌کند، لبریز از هنر خواهد ماند.

استاد مهیار فیروز بخت (ویلن سلو)،کوشا صرافی گهر، علی جعفری، امیر فیروز بخت، سینا جهان آبادی(ویلن) پیام طونی و کوشا صرافی گهر (ویولا)، کریم قربانی و داوود منادی( ویلنسل)، عادل اصغرزاده(کنترباس)، حسین میرزایی(هورن)، حسین شریفی(ترومبون)، حسن فراهانی(ترومپت)، بهنام خدارحمی(پیانو)، محمد دلنوازی(بربط)، محمدرضا محمدی (قانون)، امید امیری (تار)، فرزاد قیصری پور(تیمپانی)، مژگان محسنی(مثلث)،  بهراد بیات(زنبورک) و بابک خواجه نوری(تنبک و دایره) نوازندگی این قطعه ی تمام آکوستیک و ارکسترال را بر عهده داشته اند.

 سرحال در شرکت بین المللی «صدای دنیای هنر» تهیه و تولید شده و امیراحسان فدایی و محمد بکرانی مدیران اجرایی این پروژه ارکسترال بوده اند.

حسین خواجه‌امیری روز ۱۱ دی ۱۳۱۱  متولد شد. وی با نام ایرج شناخته می‌شود و با لقب «پهلوان آواز» در میان هوادارانش مشهور است.

 «سرحال» بار دیگر ثابت کرد صدای جاودانه‌ی این خواننده، تا ابد ماندگار خواهد بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی