مینی‌آلبوم «برای تو» منتشر شد/ شنیدن موسیقی یک تئاتر

مدیر وبسایت

رسانه نوا – «برای تو» عنوان یک «مینی آلبوم» با هنرمندی ارشام مودبیان و بهرنگ معتمدی است که به تازگی در قالب موسیقی یک تئاتر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در توضیح این آلبوم آمده است:

برای تو مجموعه‌ای از چند قطعه کوتاه است که برای نمایش «روز ولنتاین» به کارگردانی منیژه محامدی ساخته شده است. تنظیم و ساز بندی و چیدمان قطعات بر اساس روایت داستانی نمایش سعی بر انتقال فضای درام را دارد. از این رو گهگاه در قطعات از فضاسازی‌های افکتیو و آمبیانس شهری استفاده شده است.

نمایشنامه روز ولنتاین نوشته لئوناردو ملفی است در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی منیژه محامدی و بازی شهره سلطانی فریدون محرابی در تماشاخانه مشایخی روی صحنه رفت.

«شبی با تو»، «عاشق شدم»، «غروب»، «برای تو» قطعات مختلف این مینی آلبوم را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که بهرنگ معتمدی نوازنده ویولنسل و تنظیم کننده، حمیدرضا کیانی نوازنده گیتار کلاسیک، امیر صدیقیان نوازنده سازهای کوبه‌ای، ارشام مودبیان میکس و مستر، مهرداد مصلحی و روزبه کمالی صدابرداران، امیر خوارزمی دستیار صدا عوامل اجرایی این اثر موسیقایی هستند که در استودیو «زروان» تولید شده است.

ارشام مودبیان از جمله نوازندگان و آهنگسازان فعال حوزه موسیقی تئاتر است که چندی پیش آلبوم‌های «تبرئه شده» و «دوردست» را نیز در دسترس مخاطبان قرار داده بود.

مینی آلبوم «برای تو» با مجوز شماره ۱۳۹۹-۵۰۸۳ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره واسپاری ۳۲۳۰۲ کتابخانه ملی در بازار موسیقی منتشر شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی