تک آهنگ جدید مسعود کرمی با نام «داروخونه» منتشر شد

سعید غیب‌الهی

مسعود کرمی اثر جدید خودش را با همکاری هنرمندان نام آشنای دنیای موسیقی کشورمان با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تهیه کنندگی مهرداد حسابی منتشر کرد.

در این اثر که « داروخونه » نام دارد، مسعود کرمی با سینا پارسیان به عنوان ترانه‌سرا و آهنگساز و همچنین علیرضا سام به عنوان تنظیم کننده همکاری کرده است. گفتنی است میکس و مسترینگ این قطعا را نیز علیرضا سام عهده‌دار بوده. هنرمندان دیگری نظیر علی پاشا نوازنده گیتار الکتریک و کلاسیک، علی واریان، نوازنده گیتار باس، علی زارع رفیع نوازنده درامز و ایمان ورنوس نوازنده کیبورد در این اثر حضور دارند. مراحل اخذ مجوز نیز توسط شرکت نای و نی انجام شده است.

مسعود کرمی خواننده نه تنها به عنوان خواننده، ترانه سرا و آهنگساز به فعالیت موسیقی پرداخته، بلکه در عرصه بازیگری نیز هنرنمایی کرده و در چند فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است. او در عرصه خوانندگی تحت آموزش علی زندوکیلی بوده است و در ماه‌های گذشته بیش از پیش موسیقی را جدی گرفته و چند قطعه موسیقی را در دست تولید دارد که هر کدام در مراحل مختلف تولید هستند.

این خواننده در پلتفرم‌های بین‌المللی نیز توانسته شنونده‌های بسیاری از سراسر جهان داشته باشد و آثار جدید او، پس از اتمام و پشت سر گذاشتن مراحل احذ مجوز رسمی برای انتشار، در زمان مقرر و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اتاق فکر این خواننده منتشر می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

محسن ابراهیم زاده

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد