دومین آلبوم علی مرعشی منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – دومین آلبوم رسمی علی مرعشی در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم رویای جادوئی (magical dream)؛ اثری بی‌کلام و با هارمونی‌های ساده و روان برای پیانو و ارکستر است.

این آلبوم در استودیو اکسین با مدیریت مجید سبحانی تهیه‌شده است و به‌نوعی داستان زندگی صاحب اثر و اتفاقاتی که برای وی افتاده است. مرعشی در این آلبوم به‌ عنوان آهنگساز، نوازنده پیانو، تنظیم‌کننده حضور دارد.

امیر پاشا فاطمی (نوازنده ویولن)، فؤاد سمندی (میکس و مستر، صدابردار) و مجید سبحانی (صدابردار) در این آلبوم همکاری داشته‌اند. قطعه اینترو این مجموعه با نام رویای من یک اثر احساسی است که مرعشی برای برادرش، اردلان که سا‌ل‌ها پیش آن‌ها ازدست‌داده‌ ساخته‌شده است.

خالق رویای جادویی که خود حامی حیوانات است قطعه شماره ۴ این آلبوم بنام صدای فرشتگان را با همین موضوع ساخته و از حیوان خانگی خود در کلیپ این اثر استفاده کرده است. قطعه گمشده، ترک ۶ این آلبوم نیز در وصف زندگی همه‌ی انسان‌ها است که در این زندگی مادی و زمینی گم‌شده‌اند.

دیگر قطعات این آلبوم، خاطرات گذشته، رویای جادویی، احساسات شدید، تنهایی، آرامش و نوکتورن نام‌ دارند.

علی مرعشی در سال ۸۲ اولین آلبوم رسمی خود به نام آبی‌ترین را روانه بازار کرد که در این آلبوم در کنار خوانندگی به عنوان نوازنده و آهنگساز نیز ایفای نقش کرده بود.
لازم به ذکر است وی موسیقی را از ۱۲ سالگی با ساز پیانو شروع و در نزد اساتیدی همچون استاد گاگیک باباییان، استاد ارنسسو گنزالس ادامه داد و در سال ۱۳۷۶ وارد کنسرواتوار تهران شد با ارکسترهای متعددی همکاری داشته است.

شایان ذکر است، این آلبوم از طریق موسسه فرهنگی هنری نت هشتم با مدیریت محمد بکرانی اخذ مجوز و روانه بازار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی