امین‌الله رشیدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

سام بورنگ

رسانه نوا – امین‌الله رشیدی خواننده موسیقی سنتی صبح جمعه ۲۵ اسفند با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

امین‌الله رشیدی با حضور در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نماینده فرهنگ و هنر مردم هستم. نیت من ثبت نام در انتخابات است. وی با اشاره به اینکه براى مسائل فرهنگى نقشه کشیدم، ادامه داد: اگر قانون اجرا نشود، سنگ روى سنگ بند نمی‌شود و به وضعیت موجود می‌رسیم.

رشیدی با بیان اینکه اگر رد صلاحیت شوم اعتراض می‌کنم زیرا در فضاى فرهنگى کشور رشد کردم، گفت: اصل ١١۵ قانون اساسی را در ذهن ندارم اما بدون اینکه رجل سیاسی بود می‌توان رییس جمهور شد. وی گفت: در تحولات سیاسی کشور به رجل سیاسی تبدیل شدم. براى تعیین وزرا باید فکر کنم. سیاست عاطفه و پدر و مادر ندارد.

امین‌الله رشیدی متولد چهار اردیبهشت ۱۳۰۴ خواننده و آهنگساز ایرانی است. آهنگسازی و خوانندگی رشیدی در رادیو تهران از سال ۱۳۲۷ خورشیدی آغاز و تا پایان سال ۱۳۴۴ به طور پیوسته ادامه داشته و در این مدت بیش از ۱۲۰ آهنگ ساخته است. او بعد از انقلاب مدتی فعالیتی نداشت اما در سال‌های اخیر دوباره فعالیت خوانندگی خود را از سر گرفته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی