امیر تتلو: دوست دارم در کنار خوانندگی به فوتبال هم بپردازم

سام بورنگ

رسانه نوا – شب گذشته اکران خصوصی فیلم «دراکولا» در مجتمع کوروش درحالی برگزار شد که حضور امیرحسین مقصودلو (تتلو) در این مراسم بیشتر توجهات را به خود جلب کرده بود.

در این مراسم هنرمندانی همچون مهران غفوریان، پیمان قاسم‌خانی، ویشکا آسایش، مصطفی کیایی، هومن سیدی، علی معلم، علی قربان‌زاده، سروش صحت و … حضور داشتند که با استقبال چشمگیر مردم نیز همراه شد. اما حضور امیرتتلو که پیش از این نیز شایعه‌ی همکاری‌اش در این فیلم به گوش می‌رسید، باعث شد تا بسیاری از حاضرین به سمت وی بروند. استقبال از این خواننده به حدی بود که امیر تتلو حتی موفق به دیدن فیلم نشد و از میزبانان درخواست کرد تا در فرصت دیگری به تماشای فیلم بنشیند.

امیر تتلو در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران درخصوص علاقه‌اش به فوتبال گفت: همانطور که خیلی از بازیگرها وارد حوزه‌ی موسیقی می‌شوند، من هم دوست دارم در کنار خوانندگی به فوتبال بپردازم چرا که به این ورزش علاقه‌مندم و نمی‌دانم به چه دلیلی با تعجب عده‌ای مواجه شده است.

شایان ذکر است علت دعوت از امیرتتلو اشاره به این خواننده در بخشی از دیالوگ های فیلم بود که البته به دلیل حذف چند سکانس از فیلم در حال حاضر تنها در بخش کوتاهی از فیلم به این خواننده اشاره می شود.

گفتنی است «دراکولا» سومین تجربه‌ی کارگردانی رضا عطاران است و که علی سرتیپی تهیه‌کنندگی آن‌را برعهده داشته و ویشکا آسایش، لوون هفتوان، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات و… در این فیلم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

دیدگاه شما

2 دیدگاه
پاسخ دادن

آخه امیر تتلو کیه که که شما هی ازش تو سایتا خبر می ذاری؟یعنی الان مشکلات جامعه ما با پرداختن به علایق امیر تتلو حل می شه؟
امیر تتلو آیا نخبست؟چی داره؟انقدر کم هوشید که با نگاه به چهرش نمی تونید بفهمید چی کارست؟

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی