برگزاری کارگاه های تخصصی آموزش موسیقی ایرانی و جهانی توسط اساتید

مدیر وبسایت

رسانه نوامرکز آموزش موسیقی آوای مهر با رویکردی ساختاری اقدام به برگزاری واحد‌های تخصصی موسیقی ایرانی و غربی و کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف در سال ۱۴۰۰ می‌نماید.

سلسله کارگاه‌های آموزشی و واحدهای تخصصی موسیقی ایرانی و غربی، به همت آموزشگاه موسیقی آوای مهر و با حضور نخبه‌ای از اساتید مطرح کشورمان برگزار می شود.

این کارگاه‌ها در چندین دوره‌ و در قالب‌های متنوع به صورت تخصصی و حرفه‌ای از جمله کارگاه «عملی تار و سه‌تار» با استاد ارشد تهماسبی، کارگاه شعر و موسیقی با عنوان «تننای شعر سپید» و کارگاه «تربیت مربی موسیقی کودک» با استاد مهدی آذرسینا، کارگاه «تحلیل بنیادی ردیف» با استاد ارشد تهماسبی، کارگاه‌های «بازخوانی رسالات کهن» و «مطالعه‌ایقاع در رسالات قدیم» با دکتر بابک خضرایی، کارگاه «درام در آواز ایرانی» با حسین علیشاپور و همچنین کارگاه‌های «شناخت مکاتب آوازی» با فریبا داوودی و «ردیف آوازی» با علیرضا شاه‌محمدی؛ بهار و تابستان امسال ارائه و برگزار می‌گردد.
در اقدامی دیگر بخش آکادمی آموزشگاه موسیقی آوای مهر در اعلام تازه‌ی خود با ارائه‌ی طرح جامع آموزشی پیوسته در سه سطح ابتدایی (C) متوسطه (B) و مقدماتی عالی (A) با ارائه‌ی گواهی تخصصی معتبر به فارغ‌التحصیلان هر دوره و امکان تدریس برای فارغ‌التحصیلان دوره‌ی عالی (پس از گذراندن دوره‌ی تربیت مربی) در حال حاضر در سطوح ابتدایی، متوسطه و پیشرفته هنرجو می‌پذیرد. این دوره‌ها با هدف امکان بهره‌وری علاقه‌مندان از فضای آموزش آکادمیک موسیقی در سه سطح تخصصی جداگانه و به صورت کلاس‌های ۶۰ الی ۹۰ دقیقه‌ای برای متقاضیان واحدهای موسیقی ایرانی و موسیقی غربی با برگزاری دوره‌های نظری و عملی در دو بازه صبح و عصر برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است که تازه ترین کارگاه مرکز آموزش موسیقی آوای مهر با عنوان «کارگاه عملی تار و سه‌تار با استاد ارشد تهماسبی در گروه‌های جداگانه در شرف برگزاری است و به صورت تک جلسه‌ای حضوری (گروهی) در زمان ۴ ساعت با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی قابل استفاده برای کلیه‌ی نوازندگان تار و سه‌تار خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند طی تماس تلفنی با دفتر مرکز آموزش موسیقی آوای مهر ۰۲۱۸۸۳۰۵۴۳۵ و یا ارسال پیام (از طریق واتس‌اپ یا تلگرام) به شماره همراه مرکز ۰۹۰۳۲۱۲۸۶۴۵ نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اقدام نمایند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی