آیت الله یزدی: مدیرکل ارشاد قم هرچه زودتر باید استعفا دهد و از اینجا برود!

سام بورنگ

رسانه نوا – رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعلام نارضایتی علما از رخدادهای اخیر مربوط به برگزاری کنسرت موسیقی در قم از رییس جمهور خواست تا به وزیر ارشاد تذکرات لازم را بدهد.

آیت الله محمد یزدی، صبح امروز نسبت به مسائل اخیر قم بیان کرد: در خصوص وزیر ارشاد ناصحانه می‌گویم برنامه‌ای که در پیش گرفته است را عوض کند. این برنامه دولت را تضعیف می کند و اکثر برنامه ها مشتمل بر منکرات است.

وی در ادامه تصریح کرد: شاید هیچ روزی نبوده که ایشان به عنوان بزرگداشت‌های گوناگون از یک خواننده، نوازنده و پیشکسوت تار زن حضور پیدا نکند، تحت عنوان ترویج هنر اکثر روزها چنین برنامه هایی را برگزار می‌کنند.

آیت الله یزدی در واکنش به برگزاری کنسرت اخیر در شهر قم اذهان داشت: اگر فیلم این برنامه را ندیده بودم چنین تصمیمی نمی گرفتم، بنده هم مانند سایر اعضای جامعه مدرسین اعتراض شدیدم را بیان می‌کنم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ادامه صحبت‌هایش افزود: عکس‌های بسیار زننده‌ای وجود داشت، آن شب خوابم نبرد و فکر می کردم حرمت شکنی تا چه اندازه؟ طبعا وقتی وزیر ارشاد آن برنامه ها را دارد، مدیرکل این چنین می شود.

وی در خصوص عذرخواهی مدیرکل ارشاد نیز گفت: ایشان عذرخواهی کرده‌اند اما هیچ کس حق ندارد این عذرخواهی را بپذیرد، چون حریم حرم، مراجع و علما شکسته شده است، به شخص رییس جمهور محترم عرض می کنم، غیرت روحانیت و اسلامیت و لباس تان ایجاب می کند که عکس العمل داشته باشید.از وزرا و شخص رییس جمهور می خواهم که به وزیر ارشاد خود تذکر دهند و بدانند این برنامه ها چیزی جز کاهش محبوبیت دولت نیست.

وی در پایان تصریح کرد: مدیرکل ارشاد قم هرچه زودتر باید استعفا دهد و از اینجا برود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی