بل کانتو «لذت آواز» را به صحنه تالار وحدت می برد

سام بورنگ

رسانه نوا – به دنبال اجراهای درخشان بل کانتو در پروژه های «آواز زیبا»، «شور آواز»، «نبض آواز» و «جادوی آواز»، بل کانتو «لذت آواز» را روی صحنه می‌برد.

به گزارش رسانه نوا، آخرین کنسرت از پنج گانه اُپراهای بل کانتو با عنوان «لذت آواز» در روز ۱۰ اسفند به روی صحنه تالار وحدت می‌رود.

به گزارش نیما پناهی ها رهبر ارکستر و کُر بزرگ بل کانتو از اجرای آثاری متفاوت از اُپراهای ایتالیایی خبر داد و همچنین به چیدمانی جدید و متفاوت از نوازندگان و خوانندگان بل کانتو در اجرای ۱۰ اسفند اشاره داشت.

رهبر اُپرای بل کانتو در خصوص انتخاب رپرتوار جدید گفت در این سال ها آثار بسیاری از اُپراهای ایتالیایی توسط ارکستر بل کانتو بر روی صحنه اجرا شده اند که در میان آن ها آثار آهنگساز برجسته «جوزپه وردی» سهم بیشتری داشته اند.
اُپراهایی چون نابوکو، لاتراویاتا، ارنانی، دون کارلو، ایل تروواتوره، مکبث و ریگولتو در اجراهای قبلی بل کانتو بسیار تاثیر گذار و خاطره ساز شدند و از سوی مردم با استقبال زیادی مواجه شدند.

در کنسرت دهم اسفند، خوانندگان اُپرای بل کانتو با همکاری آنسامبل شهرزاد و به رهبری نیما پناهی ها به روی صحنه تالار وحدت می‌روند.

در این اجرا تینا جامه‌گرمی، یگانه حسینی‌نیا، نیلوفر سهی، نگار نوراد، هادی اسماعیلی به عنوان نوازندگان آنسامبل شهرزاد و همچنین سارا صوفی سیاوش به عنوان پیانیست در ترکیب نوازندگان ارکستر بل کانتو به هنرنمایی می پردازند.

کنسرت اُپرا و کُر بزرگ «بل کانتو» ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی