ارکستر مجلسی ایران در برج میلاد کنسرت می‌دهد/ معرفی قطعات اجرایی

ارکستر مجلسی ایران
سام بورنگ

رسانه نوا – ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش رسانه نوا، ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی روز سه شنبه ۲۲ آبان ماه در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران چهار اثر کوتاه از یوهان اشتراوس شامل «پیتزیکاتوپولکا» و «مارش رادیسکی»، دیمیتری شوستاکوویچ شامل «والس از سوئیت جاز شماره ی دو » و حسین دهلوی شامل بخشی از سوئیت «بیژن و منیژه» را اجرا خواهد کرد.

مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی کوتاه تهران که از بخش های مختلف آن از روز جمعه هجدهم آبان ماه در پردیس سینمایی ملت آغاز شده، ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۲ آبان ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی و مدیریت منیژه صهبایی فروردین ماه سال ۹۶ با هدف ارایه موسیقی کلاسیک جهانی و ارتقای فرهنگ شنیداری اعلام موجودیت کرد. این مجموعه موسیقایی به منظور ارائه رپرتوار موسیقی ایرانی و جهانی تشکیل شده و هدف آن اجرای موسیقی مجلسی در یک سطح نزدیک به استاندارد جهانی است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی