آلبوم چهل رباعى تا خرقان در شهر کتاب مرکزى رونمایی می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم چهل رباعى تا خرقان اثرى بر آمده از اندیشه‌هاى شیخ ابوالحسن خرقانى سه شنبه ٢١ آذر در شهرکتاب مرکزى رونمایى مى‌شود.


به گزارش رسانه نوا، آیین رونمایى از «آلبوم چهل رباعى تا خرقان» سروده و خوانش امیرحسین الهیارى سه شنبه ٢١ آذر ساعت ١٨ با حضور آهنگساز اثر کیاوش صاحب نسق همین طور شاعر و راوى آلبوم برگزار می‌شود.

کیاوش صاحب‌نسق، متولد سال ۱۳۴۷ در تهران است. او در سال‌های میانی دهه ۷۰ به اتریش رفت تا به تکمیل آموزش‌ها ‏ در مدرسه‌ موسیقی گراتس به‌عنوان دانشجوی رشته‌ آهنگسازی و تئوری موسیقی بپردازد.

کسب آموزش از پروفسور ‏‏«برت فورر» و دریافت درجه‌ی دکترای آهنگسازی از دانشگاه هنر و موسیقی گراتس اتریش از جمله توفیق‌های صاحب‌نسق به شمار می‌رود . صاحب‌نسق بعد از اخذ درجه دکتری به تهران بازگشت و به تدریس در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران پرداخت.

خلق آثار در سه دسته آهنگسازی برای پیانو، ارکستر و درمحدوده‌ ‏موسیقی الکترونیک و کامپیوتر از جمله تلاش‌های خلاقه این آهنگساز به شمار می‌رود که آلبوم‌های «لالایی زیر آوار»،«…و اینجا در سکوت» و «لحظه ها» حاصل این کوشش است.

این آلبوم را نشر و پخش جوان منتشر کرده است. حضور براى عموم در این رونمایى آزاد است. شهر کتاب مرکزى واقع در خیابان شریعتى بالاتر از مطهرى، نرسیده به معلم، نبش کوچه کلاته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی