مجوز انجمن دوستداران موسیقی فیلارمونیک البرز صادر شد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – مجوز تاسیس «انجمن دوستداران موسیقی فیلارمونیک البرز» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز صادر گردید.

این انجمن جهت آشنایی علاقمندان هنر موسیقی به خصوص جوانان به موسیقی اصیل ملی و بین المللی و جلوگیری از اشاعه موسیقی مبتذل در میان جوانان و همچنین افزایش بینش عمومی مردم نسبت به هنر موسیقی در نهایت معرفی و راهنمای علاقه‌مندان به یادگیری موسیقی به روش علمی تاسیس شده است.

آقایان سیامک کلانتری با عنوان مدیر، رامین ملایی به عنوان دبیر، جمال جنانی به عنوان بازرس و بهمن جباری به عنوان خزانه‌دار و آقایان مجید مهرور، پوریا جوانمیری و بابک خواجه نوری به عنوان اعضای هیات موسس انجمن معرفی شدند.

به همین بهانی به گوشه‌ای از فعالیت‌های دو تن از اعضای این انجمن را بازگو می‌کنیم.

سیامک کلانتری، متولد ۱۳۴۰ آهنگساز با سابقه کشورمان در سال ۱۳۹۴ ارکستر فیلارمونیک  و انجمن فیلارمونیک البرز را تاسیس کرد. وی سابقه مدیریت بخش موسیقی حوزه هنری کرج و کارگاه ساخت ساز های سنتی ایرانی حوزه هنری تهران را در کارنامه خود دارد. حضور در جشنواره بین المللی خوش‌نویسان جهان اسلام، سومین جشنواره بین‌المللی سینمای جوان به عنوان فیلمنامه‌نویس و آهنگساز و شرکت در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد سال ۱۳۷۷ به عنوان کارگردان فیلم مستند از دیگر فعالیت‌های هنری سیامک کلانتری است.

بابک خواجه نوری در سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. وی نوازنده با تجربه سازهای کوبه‌ای است که در محضر اساتیدی از جمله محمد اسماعیلی، کامبیز گنجه‌ای، ارژنگ کامکار و مسعود حبیبی حاضر بوده است. او به عنوان عضو رسمی خانه موسیقی  و مدرس موسیقی در شهرهای مختلف کشورمان حضور داشته است. خواجه نوری همکاری با  بزرگانی همچون ایرج خواجه امیری، فریدون پور رضا، علیرضا افتخاری و ایرج بسطامی را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی