ماریو تقدسی و رشید وطن دوست روی صحنه می‌روند

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت ماریو تقدسی خواننده بین‌المللی و تنها شاگرد ایرانی لوچیانو پاواروتی، به همراه ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

ماریو تقدسی در این کنسرت، به اجرای قطعات پاپ، پاپ کلاسیک و ناپولیتن به چند زبان انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی می‌پردازد. همچنین قطعات کلاسیک ایرانی از حبیب‌الله بدیعی، عباس شاپوری، شهرام توکلی و علی اکبر قربانی نیز اجرا و در ادامه با همراهی رشید وطن‌د‌وست خواننده سرشناس آذری، ترانه‌های مطرح آذربایجانی از اوزیر حاجی بیکف، توفیق قلی اف، واصف آدی گوزلف و علی سلیمی اجرا می‌شوند.
گفتنی است، علی اکبر قربانی و شهرام توکلی از رهبران ارکستر سرشناس ایرانی رهبری این ارکستر را بر عهده دارند.

ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی پور ریاست دانشگاه واحد ۴۶ تهران و رهبران ارکستر على اکبر قربانى و شهرام توکلى به همراه جمعى از دانشجویان دانشگاه موسیقى در سال ١٣٩٣ تاسیس و در تالار وحدت در حضور وزیر ارشاد رونمایى شد و تا کنون برنامه هاى موفقى را در تالار رودکى، تالار وحدت و کنسرواتوار چایکوفسکى داشته است. ارکستر فرهنگ و هنر با تمرکز بر روى دانشجویان رشته موسیقى سعى دارد تا بستر مناسبى براى نوازندگان و دانشجویان این رشته فراهم آورد.

شایان ذکر است، این کنسرت سه شنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به iranconcert.com مراجعه نمایند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی