هشتاد پیانیست در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌روند

آکادمی پیانو سامان احتشامی
سام بورنگ

رسانه نوا – هشتاد پیانیست با هدف ارتقاء سطح فرهنگ و دانش خانواده‌ها و هنرجویان در مورد ساز پیانو و در قالب آکادمی پیانو سامان احتشامی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌روند.

به گزارش رسانه نوا، در این آکادمی که در سه روز و در تاریخ ۳۰ تیر، ۱۳ مرداد و ۱۹ مرداد ساعت ۱۰:۳۰ صبح در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد سامان احتشامی در تلاش است که بتواند سطح فرهنگ و دانش خانواده‌ها و هنرجویان در مورد ساز پیانو را ارتقا داده و بتواند مسیرفراگیری این ساز را به روشی ساده و علمی در اختیار علاقمندان این ساز و خانواده ها قرار دهد.

این برنامه که در قالب تکنوازی و گروه نوازی پیانو برنامه اجراء خواهند شد با سه هدف اصلی از سوی «سامان احتشامی» طراحی و تدوین شده است که عبارتند از: «ارتقاء سطح فرهنگ و دانش خانواده‌ها و هنرجویان در مورد ساز پیانو، چگونگی تدریس پیانو و دانستن مسیرفراگیری این ساز و اجرای هنرجویان همراه با هنرآموزانشان و تشویق آنان برای فراگیری بیشتر مطالب موسیقایی.»

شایان ذکر است، نخستین روز آکادمی پیانو سامان احتشامی در تاریخ ۳۰ تیر و با ۲۴ نفر برگزار خواهد شد.

فعالیت‌حرفه‌ای سامان احتشامی از سال‌های اولیه دهه ۷۰ آغاز شد و در قالب کنسرت‌های مختلف و انتشار آلبوم انجام شد. انتشار آلبوم‌های تکنوازی متعدد حاصل تلاش‌های او در مسیر زندگی حرفه‌ای‌اش است. احتشامی تلاش‌هایش را استمرار داد و در سالهای ۷۰ الی ۷۴ برنده لوح زرین و لوح تقدیر جشنواره موسیقی فجر شد و مقام اول را در پیانو کلاسیک و ایرانی دریافت کرد و سپس به مرور با استقبال جامعه موسیقی رو به رو شد و کنسرتهای مستقل‌اش را روی صحنه برد.

 احتشامی در مسیر زندگی حرفه‌ای و هنری خود از محضر استادانی چون  جواد معروفی، همایون خرم، محمد سریر، اسماعیل امین موید و… بهره برده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی