لیست جدیدترین قیمت گوشی های سامسونگ

سام بورنگ

قیمت گوشی در بازار آزاد با توجه به نوسانات قیمت دلار مرتب در حال تغییر است و متقاضایان خرید گوشی در سردرگرمی عجیبی برای خرید گوشی به سر می برند. سایت کلیک با به روزرسانی سریع قیمت گوشی های مختلف بازار سعی کرده تا به تصمیم این دسته از افراد برای خرید گوشی ارزان تر با بهترین قیمت کمک کرده باشد. قیمت گوشی سامسونگ و هوآوی از جمله پرتقاضاترین مواردی هستند که کاربران به دنبال آن هستند و به همین سبب به روزترین لیست قیمت گوشی های سامسونگ را در سایت کلیک برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

 

قیمت گوشی سامسونگ امروز

با توجه به محبوب بودن دو برند سامسونگ و هوآوی در ایران، قیمت روز گوشی های سامسونگ و هوآوی بیش از از سایر برندها مورد توجه هستند. گوشی های آیفون شرکت اپل با توجه به قیمت بالایی که دارند، از متقاضی کمتری در بازار ایران برخوردار است و سایر برندها از جمله شیائومی، ردمی، نوکیا، HTC و … درصد کمی از سهم بازار گوشی های هوشمند ایران را در اختیار دارند.

 

قیمت گوشی A50 سامسونگ

قیمت گوشی A50 سامسونگ به عنوان پرفروش ترین گوشی میان رده این شرکت که تا ۱۰ روز پیش تا سطح قیمیت سه میلیون و ششصد هزار تومان نیز نزول قیمت را تجربه کرده بود این روزها کمتر از سطح قیمتی چهار میلیون و هفتصد هزار تومان معامله نمی شود و نمی توان آن را سفارش داد.

 

قیمت گوشی Y9 Prime 2019 هوآوی

قیمت گوشی Y9 Prime 2019 هوآوی که مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته بود در سطح قیمتی ۴ میلیون تومان معامله می شود که رشد محسوسی نسبت به روزهای گذشته را تجربه می کند.

 

با توجه به اوجگیری قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت گوشی امروز قطعاً با قیمتی که فردا برای آن تعیین می شود متفاوت خواهد بود چرا که بسیاری از عرضه کنندگان گوشی فارغ از قیمت خرید گوشی مذکور، پیوسته به دنبال فروش گوشی خود با قیمت بالاتر هستند و علت این اتفاق را به بالا رفتن قیمت دلار ربط می دهند.

 

برای آگاهی از جدیدترین و به روزترین قیمت گوشی های سامسونگ و هوآوی صفحه اختصاصی قیمت روز گوشی در سایت کلیک را دنبال کنید.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی