موسیقی و نیاز ما به آن!

مدیر وبسایت

پیوند موزیک با زندگی انسان امروزه بسیار قابل توجه شده است. این توجه و نیاز بقدری شدت یافته است که همه در حال انتظار کشیدن برای انتشار موزیک هایی از جانب خواننده های مورد علاقه خود هستند.

بسیاری از خواننده های جوان وارد عرصه موسیقی شده اند و این می تواند پیشرفت و افزایش علاقه به این هنر را در سطح کشور به خوبی نشان دهد. اما باید دانست چه موزیک هایی را می توان به عنوان یک اهنگ جدید خوب دانست.

اهنگ جدید معمولا در هفته ده ها خواهد بود اما ترانه‌ای که به دل بنشیند می تواند در این تعداد کمتر از چهار موزیک باشد. و در بسیاری از موارد حتی نمی توان این موارد را موسیقی خوبی تلقی کرد. رسانه موزیکیشو سعی دارد در ادامه این مقاله شما را بهتر با اصول ساخت و انتشار یک موزیک جدید آشنا کند تا بتوانید موزیک را با اصول دقیقی شناخته باشید.

خوب بودن یک موسیقی را معمولا مخاطبین و شنونده های آن تعیین می کنند. بیایید کمی دقیق تر نگاهی بندازیم. موسیقی ها معمولا در چند موضوع تولید و انتشار می یابند. این موسیقی های منتشر شده می توانند اهنگ شاد و یا اهنگ غمگین و آرام و یا موارد دیگر باشند که با توجه به شرایط و نوع روحیه شنونده این علاقه بدست می آید که چه موزیکی مناسب است.

با توجه به اوضاع کنونی که بیماری کرونا حاکم آن شده است نیاز به شنیدن موزیک شاد و یا موزیکی که بتواند آرامش را به انسان بازگرداند بیشتر شده است. ریتم مهم ترین شاخه ساخت یک موزیک می باشد، و زیبایی آن نیز به سه مورد بستگی خواهد داشت؛ تنظیم، ترانه و آهنگسازی.

ترانه سرایی اولین گام برای ساخت یک اهنگ جدید می باشد و مرحله بعدی ساخت اهنگ جدید اهنگسازی است. در انتها تنظیم را انجام می دهند که باید به خوبی انجام شود در غیر این صورت موزیکی که مخاطب گوش می دهد چیزی به غیر از صدای ناهماهنگ نیست.

 

تاثیر صدا در موسیقی

موسیقی متشکل از احساساتی است که کلمات سعی دارند آن ها را منتقل کنند و این به راحتی امکان پذیر نیست. خواننده کسی است که سعی دارد این عمل را به بهترین شکل انجام دهد و مخاطب و شنونده را تحت تاثیر خود قرار دهد. اگر احساسات را به خوبی منتقل کنید شنونده بدون نیاز به دقت زیاد کلمات را درک کرده و ان ها را در ذهن خود جای می دهد.

تحریرها در موسیقی حرف اول را میزنند. معنای کامل تحریر از چهچه پرندگانی همچون بلبل گرفته شده است. تحریر عبارت است از صدایی آهنگین که در با استفاده از ماهیچه های حنجره به صرعت قطع و وصل شده و این عامل مهم ترین راه برای برقراری ارتباط با شنونده می باشد.

خوانندگی و اصول آن که تحریر نیز جزئی از آن می باشد برای برخی باید با کمک کلاس های خوانندگی باشد اما برخی از افراد استعداد این را دارند که بتوانند به خوبی را آن را اجرا کنند. بیایید مثال این موارد را با معرفی یک خواننده و برخی از آثار او به شما توضیح دهیم.

 

آرون افشار و تحریرهای زیبا

وحید افشار که همه او را به نام آرون افشار می شناسند متولد ۱ تیر سال ۱۳۷۷ بوده که با این سن و سال کم توانسته محبوبیت بسیار بالایی را در میان مردم و تمامی هنرمندان کشور بدست بیاورد.

آرون افشار یکی از خواننده هایی است که تحریرهایی فوق العاده عالی داشته و صدایی سنتی را در موزیک هایش با ریتم پاپ برای شنونده و دوستداران موسیقی خود ترکیب می کند تا نهایت لذت را ببرند.

اهنگ جدیدی که ارون افشار به تازگی با تنظیم معین راهبر عزیز انجام شده است عاشق کش نام دارد که توانست به مانند یک بمب در میان مخاطبین خود صدا دهد. این موزیک ریتمی آرام داشته که مفهومی غمگین و به گونه دیسلاو را به دوش می کشد.

اگر خوب به این موزیک دقت کرده باشید و آن را به خوبی گوش دهید متوجه خواهید شد که تمامی اصول موسیقی در آن را رعایت شده و می توان ان را یکی از کارهای موفق آرون افشار دانست.

این خواننده دوستداشتنی توانسته با صدای سنتی خود سبکی زیبا در پاپ ایجاد کند که با اکثر خواننده های امروزی تفاوت بسیاری دارد. ساز برجسته آرون افشار گیتار بوده و اصالتا خواننده ای مشهدی می باشد. ارون افشار از کودکی علاقه خود را به موسیقی نشان داده است و این سبب شده تا در این راه بهتر گام نهد.

یکی دیگر از عامل هایی که سبب خوب شنیده شدن آهنگ های این خواننده جوان شده است معین راهبر بوده که تنظیم بسیار خوبی دارد. معین راهبر نیز در موسیقی تجربه بسیار بالایی دارد و از سال های بسیار دوری در این زمینه فعالیت گسترده ای داشته است.

اهنگ جدید به مانند همیشه منتشر شده حال از سوی آرون افشار و یا سایر خواننده های دیگر که ممکن است شما از زمان دقیق انتشار این موزیک ها اطلاع چندان خوبی نداشته باشید و این برای شما نگران کننده خواهد بود.

آرون افشار به کمک معین راهبر به گونه ای موزیک های خود را منتشر کرده است که اکنون بسیاری از آهنگ های او بخصوص جانم باش که از آهنگ های پرطرفدارش محسوب می شود در پلی لیست شنونده ها قرار گرفته است.

 

اطلاع از زمان دقیق انتشار اهنگ جدید

چندین راه وجود دارد که به شما کمک می کند تا از زمان دقیق انتشار اهنگ های جدید مطلع شوید. یکی از این راه ها که ممکن است با آن آشنایی داشته باشید بررسی پیج های اینستاگرامی خواننده ای است که آن را دنبال می کنید.

اما اگر بخواهید خیلی ساده تر و حتی دقیق و با توضیحات کامل از اهنگ جدید مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید می توانید در وب سایت موزیکیشو این راه حل را بدست بیاورید. موزیکیشو برای شما علاقه مندان به موسیقی پست ها و آهنگ های بزودی را با بخشی از لیریکس و همچنین نسخه دمو موزیک در سایت قرار می دهد تا شما را از سریعتر به هدفتان برساند.

بر این اساس شما هم قسمتی از متن و هم دمو موسیقی را به همراه توضیحات کامل نوع ساخت و موضوع آهنگ را بدست خواهید آورد. مورد دیگری که برای شما مهم است نوع مفهوم موسیقی است که بتوانید اهنگ جدید مورد نظر خود را بر این اساس پیدا کرده و نهایت لذت را ببرید.

این مورد را نیز می توانید در موزیکیشو بصورت دسته بندی شده و منظم انجام داده تا سریعتر هدف خود را بیابید. تمامی این موارد می تواند عمق بالای رابطه موسیقی و انسان را در زندگی روزمره نشان دهد و این خود نکته خوبی بوده چرا که سلول های بدن و روان انسان نیز نیاز به آرامش و شادی دارد.

تنهای چیزی که در این مسیر می تواند به شما در بدست آوردن اهدافتان مؤثر باشد انتخاب یک ریتم مناسب و خواننده خوب در موسیقی است که شرط اصلی آن محسوب می شود.

 

هم اکنون می توانید تمامی موزیک های جدید را به همراه متن کامل آن ها و همچنین توضیحات دقیق موسیقی مورد نظر در وب سایت موزیکیشو مشاهده کرده تا لذت کافی را برده باشید. امید است با استفاده از این رسانه مناسب توانسته باشید موسیقی های خوب و زیبا را در لیست آهنگ های سال خود قرار داده باشید.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی