امید نعمتی با مهیار علیزاده کنسرت می‌دهد/ اولین پروژه «ایستگاه» در تالار وحدت

پروژه ایستگاه
سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت ایستگاه با آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی امید نعمتی هشتم اردیبهشت ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش رسانه نوا، کنسرت «ایستگاه» اولین برنامه از پروژه «ایستگاه» به طراحی و کارگردانی رضا موسوی است که در سه مرحله پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. این پروژه در ابتدا روز هشتم اردیبهشت به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی امید نعمتی در تالار وحدت اجرا می‌شود و پس از آن در قالب یک آلبوم و در مرحله بعد در قالب یک پرفورمنس بسیار متفاوت میزبان مخاطبان است.

در این کنسرت؛ کسری سبکتکین، پیمان حاتمی، شقایق صادقیان، امین طاهری، آرمین خیردان و سوگل شیری به عنوان نوازنده حضور دارند. امید نعمتی به عنوان خواننده در کنار مهیار علیزاده آهنگساز اثر حضور دارد. علیزاده در بخش‌هایی به عنوان خواننده نیز در اجرای زنده «ایستگاه» حضور دارد.

پروژه «ایستگاه»دربرگیرنده قصه‌ای جالب است که در آن چند کودک در یک ایستگاه متروک قطار مشغول بازی هستند اما حضور یک نفر در این ایستگاه مسیر زندگی تک‌تک آنها را به سمتی می‌برد که برایشان غافلگیرکننده است.

این پروژه در چارچوبی با زبان موسیقی و تصویر به مخاطب نشان داده شده و می‌تواند برای مخاطبان دارای جذابیت‌ باشد. این کار گرچه یک قصه فرمالیستی ساده دارد اما از تکنولوژی‌هایی استفاده کرده که برای مخاطبان شوک آور است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی