سهیل نفیسی در تالار وحدت کنسرت می‌دهد/ اجرای آثار منتشر نشده

سام بورنگ

رسانه نوا – سهیل نفیسی خواننده صاحب سبک موسیقی کشورمان یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند. 

به گزارش رسانه نوا، تازه ترین کنسرت سهیل نفیسی خواننده صاحب سبک موسیقی کشورمان روز یازدهم اردیبهشت ماه به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» و تهیه کنندگی افشین معصومی در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. 

سهیل نفیسی در این کنسرت منتخبی از چهار آلبوم منتشر شده خود از جمله «ریرا»، «ترانه های جنوب»، «چنگ و سرود» و «طرح نو» را برای علاقه مندان اجرا می کند. این در حالی است اجرای چند قطعه منتشر نشده از دیگر برنامه هایی است که سهیل نفیسی در این کنسرت برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

سهیل نفیسی اردیبهشت ماه امسال دو اجرای دیگر در شهرهای شیراز و بندرعباس خواهد داشت که تاریخ و نحوه تهیه بلیت این کنسرت طی روزهای آینده اعلام می‌شود. 

آلبوم «طرح نو» چهارمین آلبوم سهیل نفیسی بعد از انتشار آلبوم های «ریرا»، «ترانه های جنوب»، «چنگ و سرود» بود که آذر ماه سال ۹۵ توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به تهیه کنندگی افشین معصومی توسط پخش «هنر شهر» در فروشگاه ها و مراکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سراسر کشور به مخاطبان عرضه شد. در این آلبوم محمدرضا اصغری، مازیار خواجیان، حسین کمانی با ملودیکا، گیتار و گیتار بیس سهیل نفیسی را همراهی کرده‌اند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی